Fitness Seller

Sticky Wat train je straks....

vanavond is rug aan de beurt :wl: :D

Net een Cardiosessie gedaan van 1,5 uur op de racefiets. Kwam onderweg nog een half uur durende onweersbui tegen

Na een overheerlijke rugsessie gisteren is het vandaag de beurt aan biceps + triceps en buik :D

Lower body

5 RM bepaald voor de vijfde en zesde week fullbody van mijn HST schema...

• Topic Starter Topic Starter
Rug, veel chinnen en latpully (met verschillende armgrips):thumbs: .
Biceps, hammer curl, concentration curl, dumbbell curl en 2 sets met veel herhalingen barbell curl.

Als er tijd over is nog ff wat onderarmen en buik.

zo eerst joggen en vanaaf ub:o

benen zo

OK, dit is te triest voor woorden, maar dadelijk gaan een maat en ik naar een bouwterrein, omdaar the dippen en pull ups te doen en andere bodyweight onzin, omdat iemand het leuk vond om onze gym 3 weken dicht te gooien tijdens de vakantie.

Het is wel verboden toegang, ben ik nou hardcore?

Vanavond schouders + buik.

BBD zei:
OK, dit is te triest voor woorden, maar dadelijk gaan een maat en ik naar een bouwterrein, omdaar the dippen en pull ups te doen en andere bodyweight onzin, omdat iemand het leuk vond om onze gym 3 weken dicht te gooien tijdens de vakantie.

karma! :thumbs:

Vanavond schouders, kuiten en buik...

Vandaag ga ik beginnen aan Bill Star's 5x5 schema, en heb er zin in! :)

Dus vandaag betekend dat squaten, deadliften en barbell rows. En als assistence hypers en sit-ups.

BBD zei:

IK dacht dat het al vakantie was voor de bouwvakker, maar ho maar. Dus toen zijn we alle speeltuintjes afgegaan voor een mooie plek. Speeltuin van een basisschool: random klimrekhek voor chins, in de hoek van twee hekken dips en jawel...in de zandbak glute ham calve raises, en maar op je bek vallen omdat ik nog niet sterk genoeg ben om de negatief helemaal tot parralel te doen...

Verder nog wat pistols..

Iemand nog wat suggesties, want ik moet er dus nog 3 weken trainen...

Straks train ik niks, ik ga slapen.

BBD zei:
IK dacht dat het al vakantie was voor de bouwvakker, maar ho maar. Dus toen zijn we alle speeltuintjes afgegaan voor een mooie plek. Speeltuin van een basisschool: random klimrekhek voor chins, in de hoek van twee hekken dips en jawel...in de zandbak glute ham calve raises, en maar op je bek vallen omdat ik nog niet sterk genoeg ben om de negatief helemaal tot parralel te doen...

Verder nog wat pistols..

Iemand nog wat suggesties, want ik moet er dus nog 3 weken trainen...

misschien een bezemsteel in je nek leggen met 2 emmers met water eraan en ermee gaan squatten?

Vanavond aan de beurt: Benen

Terug
Naar boven