XXL Nutrition

Sticky Wat train je straks....

Vanavond zijn de benen aan de beurt :D

Strax is het tijd voor de benen & schouders.

Moet daar nog wel mijn precieze trainingsschema inhoudelijk voor opmaken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.123
Borst en triceps

Alle tijd vandaag:D...borst en triceps...., misschien aan het eind van de training nog wat cardio:eek:.

eindelijk weer tijd om te trainen! Dadelijk de beentjes eens goed laten afzien!

Pas om half 11 thuis vanaaf :( Gym is dan niet open... en vanmorgen was de enige dag dat ze ook niet open zijn.. dus voor mij is het een rustdag :)

Yes, vandaag borst schouders en benen:wl:

Rug

RRRustdag...

Morgenochtend rug, beginnend met deadlifts :D

MP, DL, shrugs en kuiten

Biceps, triceps, buik en uurtje cardio straks.

Rug, Traps, biceps

Bicpes - RUG

Vandaag is het de beurt aan de schouders en de rug.
Dus vandaag lekker diepgaan en hardcore.

Vanmorgen cardio gedaan, vanavond een rust avond, een massage en even langs mijn begeleidster :angstig: hahaha :D

ik ga voor borst, biceps en schouders:D!....met in de pauze's een beetje buik, sit up's ofzo:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.137
Benen en schouders

Benen en schouders........misschien nog ff wat cardio:loopband:.
Als ik niet teveel last krijg van de knieen, dan ga ik zwaar leg pressen in iedergeval:cool:.

Net borst & rug gedaan. Was tot bijna kotsend zwaar, nochthans niet veel meer gedaan dan op andere trainingen ???
Moest zelfs naar het midden van de training toe minder pakken dan normaal. Toch toonde de spiegel me dat de training niet slecht was en dat er een goeie pomp in zat. Ik snap het niet echt :dunno:

vandaag rustdag voor mij, morgen schouders en zaterdag benen! hell yeah!

Net borst & rug gedaan. Was tot bijna kotsend zwaar, nochthans niet veel meer gedaan dan op andere trainingen ???
Moest zelfs naar het midden van de training toe minder pakken dan normaal. Toch toonde de spiegel me dat de training niet slecht was en dat er een goeie pomp in zat. Ik snap het niet echt :dunno:

Hardcoreee ;P

Terug
Naar boven