Fitness Seller

Sticky Wat train je straks....

Rug en biceps staat voor vandaag opt programma !

Tot straks kerel:D...maar euhhh geen 10 min. trainen en dan weer naar huis he...gewoon 1,5 a 2 uur aan de ijzers:wl::rocker:.

fl**ker op gek:D..dat was altijd nog 40 minuten...:D..
en dat was omdat er savonds een meisje kwam, en als ik dan nog moet douchen enzo...:D..je snapt me wel, vanaaf benk zeker weer een uur en een kwartier bezig, zoals altijd:D!

squat
bench
row
dips
bb curl
triceps extension

Ik verplaats mijn benen naar morgen. Mijn pootjes mogen nog wel een dag rust hebben. Daarvoor in de plaats een extra training deze week :D Dus het word armen vandaag.

benen en nog iets, waarschijnlijk schouders

Schouders gingen wel redelijk opzich maar ik haat buikspieroefeningen ;)

Upright row in Smith machine:

10 x 10 kg
10 x 15 kg
10 x 17,5 kg (PR van 10 x 10 kg verbroken)

Schouderdrukken in Smith machine:

10 x 10 kg
8 x 20 kg
5 x 30 kg (PR van 9 x 30 kg niet verbroken)

Nekdrukken in Smith machine:

10 x 10 kg
10 x 20 kg
7 x 30 kg (PR van 7 x 30 kg niet verbroken)

Dmb shrugs:

10 x 20 kg
10 x 24 kg
10 x 28 kg (PR van 10 x 26 kg verbroken)

De buikspieroefeningen laat ik maar buiten beschouwing want die waren niet bepaald indrukwekkend ;)

rug gedaan heerlijk begin weer kracht te krijgen ik ben nu weer zes weeken bezig met trainen ben alweer zes kilo zwaarder b)

Lekker de schouders......
Maar dan vet hard!!!

Benen, rug, en schouderssss:wl:

Borst en schouders vandaag :D

alles,fullbody dus:)

M'n PTA-week (tentames) is afgelopen. Ben even vrij. :D Maar eens lekker vroeg in de middag gaan trainen. Ik denk dat ik dit ga doen:

Deadlift-->Bent-over-row-->Lat pulldown-->EZ-bar curl-->Chin-ups-->Dumbbell curl-->Wrist curl

Vanmorgen cardio gedaan, vanavond schouders + kuiten + buik :) :D :wl:

pff, echt geen zin om te trainen, keb een megazware verkoudheid, normaal waren het vandaag schouders, maar tzal mijn zetel worden met kop warme melk! echt balen, mijn eerste 2 trainingen deze week borst-bicep en rug-triceps waren nochtans zo bevredigend..

@ Spark, als je je niet goed voelt moet je ook zeker niet gaan trainen... Daar ging ik me vaak nog slechter door voelen. Gewoon ff opknappen en er dan weer tegenaan :cool:

Vanavond ga ik mijn rug weer eens goed trainen. Meestal improviseer ik wat tot ik aan een volume van 10 setjes kom. Oefeningen die blijven terugkomen zijn dan basisoefeningen zoals BOR, dumbbell row, pull down...

Heb er zin in :D

bench, t-bar, squat, dippen en curlen

biceps en triceps vanavond

Terug
Naar boven