AndroidHealthClinic

Sticky Wat train je straks....

ik heb et al achter de rug, vanmorgen 1u30min getraind borst-biceps en twas keihard maar lekker!! voel me nu gezellig moe, beetje eten, beetje rusten (ben in verlof) , leven gelijk een pro!! :cool:

rug en traps:cool:

vandaag schouders en triceps!

Weet het zo niet... Ben al sinds vorige week gelijk zo stijf op m'n rug tssn mijn schouderbladen, nr de linkerkant op. Dacht dat dit over ging gaan zoals gewoonlijk maar het doet steeds meer en meer pijn. Kan me niet uitrekken , armen boven mij steken, en mijn hoofd naar rechts draaien lukt ook amper.
Zou graag rug trainen vandaag mr vrees dat dit wellicht slecht idee is. Zou dit iets ergs kunnen zijn by the way ?? Of gewoon iets verokken vorige x ik rug trainde?
het verergerd wel... ???

Zometeen voornamelijk rug + biceps

Rug + biceps (die ik tegenwoordig 2 keer per week train)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.409
Heeeeeerlijk was het !

Tjonge....net terug, loop nog te shaken:shake: van die been training pffff maar groeien zullen ze:cool:...was lekkaaaahhh:D.

ook net de beentjes gedaan, na een weekje rust. No way dat ik morgen normaal kan stappen :D

uurtje cardio vandaag ... woensdag -> rustdag :p

Vanmorgen cardio gedaan... de laatste cardio voor de YBF, en als het aan mij ligt voor heel 2007!! :banana::banana::rocknana::rocknana:

Vanmiddag rug en schouders, tevens de laatste KT voor de YBF :D

borst vandaag , sinds maandag rustdag was moet ik alles een dag opschuiven

Armen worden het vanavond.

Rug, Benen en schouders! :wl:

Benen en buik :cool:

juist mn benen goed aangepakt + buikspieren + 20min spinning, I love frontsquats!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.420
Rust

Rust;)...morgen weer:cool:.

Terug
Naar boven