Ciko
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanmiddag eerst borst, triceps, cardio en buik.
Vanavond en vannacht opnamen voor Robbert's Tripple (part II) dus dan vindt er nog het e.a. aan borstslopen plaats:, kan wel voor een keertje
.
, en natuurlijk succes met die opnames voor Robbert's Tripple (part II)

Train ze kerel, en natuurlijk succes met die opnames voor Robbert's Tripple (part II)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vannacht worden geschoten...morgen middag en Zaterdagmorgen zijn als het goed is de laatste shots en hebben we genoeg materiaal om mee te plakken en te knippen voordat vlak voor de kerst online gaat
.Heyyyy bedankt Davy...ga zo alvast trainen, opnamen starten om
19.00 uur en de verwachting is dat de laatste shots rond 01.00 uurvannacht worden geschoten...morgen middag en Zaterdagmorgen zijn als het goed is de laatste shots en hebben we genoeg materiaal om mee te plakken en te knippen voordat vlak voor de kerst online gaat
.
, blijven knallen Robbert-Jan

Heyyyy bedankt Davy...ga zo alvast trainen, opnamen starten om
19.00 uur en de verwachting is dat de laatste shots rond 01.00 uurvannacht worden geschoten...morgen middag en Zaterdagmorgen zijn als het goed is de laatste shots en hebben we genoeg materiaal om mee te plakken en te knippen voordat vlak voor de kerst online gaat
.
Alles geven kerel!!! Succes ermee.
Zelf train ik vandaag niet, misschien beetje cardio vanavond.
.
.
(maar ik heb wel mijn PR verbeterd op fullsquat, deadlift & benchpress !
) En nu
!