XXL Nutrition

Sticky Wat train je straks....

umm ik denk rust maar weet nog niet zeker anders schouders

Vanmiddag eerst borst, triceps, cardio en buik:wl:.

Vanavond en vannacht opnamen voor Robbert's Tripple (part II) dus dan vindt er nog het e.a. aan borstslopen plaats:eek::, kan wel voor een keertje:cool::D.

Train ze kerel :D, en natuurlijk succes met die opnames voor Robbert's Tripple (part II) :wl: :thumbup: :wl: :cool: :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.343
Train ze kerel :D, en natuurlijk succes met die opnames voor Robbert's Tripple (part II) :wl: :thumbup: :wl: :cool: :D

Heyyyy bedankt Davy:thumbs:...ga zo alvast trainen, opnamen starten om
19.00 uur en de verwachting is dat de laatste shots rond 01.00 uur:eek: vannacht worden geschoten...morgen middag en Zaterdagmorgen zijn als het goed is de laatste shots en hebben we genoeg materiaal om mee te plakken en te knippen voordat vlak voor de kerst online gaat:coffeepc:.

19.00 uur en de verwachting is dat de laatste shots rond 01.00 uur:eek: vannacht worden geschoten...morgen middag en Zaterdagmorgen zijn als het goed is de laatste shots en hebben we genoeg materiaal om mee te plakken en te knippen voordat vlak voor de kerst online gaat:coffeepc:.

Dat word flink aanpoten dus de komende dagen :eek: :D, blijven knallen Robbert-Jan :) :wl:

Vandaag gaan we lekker de rug eens opblazen.
Light weights and a shit load of reps.

vandaag soort cardio training want ik ga minivoetballen, morgenvroeg rug-triceps

rust

Alles geven kerel!!! Succes ermee.

Zelf train ik vandaag niet, misschien beetje cardio vanavond.

Rug, achterkant schouders en biceps.

Buik + nog een half uurtje cardio...

Borst, bicep , tricep en onderarm;)

biceps+triceps met supersets oehh BRANDEN :Dhehe

buik

cardio

Fullsquats (12,10,8,8,8), deadlift (12,10,8,8,8), sitting calf raises(25,20,20,17,16), benchpress (12,10,8,8,8), military press (11,10,8,7,6), bor (12,10,8,8), wide-grip pullup (10), weighted wide grip pullup (8,8,5), weighted chin-up (10)
En nu ben ik zaaalig kapot :D (maar ik heb wel mijn PR verbeterd op fullsquat, deadlift & benchpress !:rocknana:) En nu :meal:!

Net benen, schouders, traps en buikspieren getrained:p

Net terug, voor mij een pr... schuine bost incline dumbbells 28kg per hand.

Vandaag moeten werken, en zaterdag kan ik niet. Dus morgen LB

Deadlift, (front) Squats, kuiten en abs.

Terug
Naar boven