MuscleMeat

Sticky Wat train je straks....

nu niets maar morgenvroeg ... it's time to play.

* borst + tricep

Vandaag niks gedaan, morgen weer lekker grotbiken en klimmen.

Straks: Borst + biceps

Kan niet wachten :)

Vanmorgen cardio gedaan op lege maag :eek: :D

Vanavond rug, buik en weer cardio :)

vanmiddag borst met mn nieuwe schema yeah :)
bench press
incline dumbbell press
cable flys
machine chest press

maandag borst bidag :P wordt vanavond weer vechten om de bench hehehe

haha maandagavond wil ik ech nie in de sportschool komen, kan je een uur gaan wachte,nee ik ga altijd lekker smiddags dan is er bekant niks te doen:)

Vandaag borst en cardio :D

vandaag rug, ga voor de eerste keer deadliften,welk gewicht zal ik mee gaan beginnen?

Hallo!

Ik ben een newbie :) maar wou toch geen nieuw topic openen omdat ik wellicht iedereen op mijn nek zou halen...
Ook in fitness ben ik een newbie en daarom mijn vraagje:

Iemand die mij eens kan vertellen welke spiergroepen je best samen traint? Nu doe ik: borst & triceps, rug & traps & biceps, schouders & benen & buik...

Kan ik beter andere combinaties nemen of...?

Alvast bedankt :D!

Wat jij het fijnst vind.Sommige mensen vinden dat je je biceps en rug op 1 dag moet doen omdat je bij rug ook al je biceps belast,en dat dan al genoeg training is.Ik doe zelf borst-biceps,schouders-triceps,benen dag,en rug dag(traps er ook bij enzo)

Vanavond rug dag:D

Hallo!

Ik ben een newbie :) maar wou toch geen nieuw topic openen omdat ik wellicht iedereen op mijn nek zou halen...
Ook in fitness ben ik een newbie en daarom mijn vraagje:

Iemand die mij eens kan vertellen welke spiergroepen je best samen traint? Nu doe ik: borst & triceps, rug & traps & biceps, schouders & benen & buik...

Kan ik beter andere combinaties nemen of...?

Alvast bedankt :D!

Je combinatie is niks mis mee. Maar je zit wle in het verkeerde topic:D

Ik ga vandaag:

squats
benchpress
mp

Net een hoop snatches en clean en jerks in Amsterdam, gevolgd door nog wat benchen.

vandaag is het rustdag voor mij :cool:

Straks gaan we de rug en schouders eens flink aanpakken, ga meteen mijn deadlift record proberen te verbreken voor de mini-race naar 400 totaal! :D

Vandaag zijn de benen aan de beurt :eek: :wl: :D

Terug
Naar boven