Fitness Seller

Sticky Wat train je straks....

Vanochtend cardio gedaan buiten in de frisse ochtendlucht :D

Vanavond is het weer tijd om die biceps en triceps flink aan te pakken, en daarna ook nog even cardio.

Laatst bewerkt:
Dacht aan leg extensions en seated leg curl en dan de kuiten natuurlijk...

Dude, niet squatten is gay en helemaal als je een brakke rug hebt, dan moet je het juist doen.

Ik train niet vandaag, maar ga lekker op tijd zuipen.

Van zuipen krijg je in ieder geval meer massa dan van leg extensions.

Van zuipen krijg je in ieder geval meer massa dan van leg extensions.

Haha sure, 4 jaar geleden deed ik alleen maar leg extensions en toen had ik dikke gedefinieerde benen. Nu zijn ze wel iets dikker maar ik vind de quadriceps er minder uitknallen met al dat gesquat. Ik ben van mening dat het goed is om af te wisselen, normaal doen we 2 weken squaten en dan 1 week andere beenoefeningen ipv squat.

Hahaha. Squat is voor meer dingen goed dan je quads. Je vertelt mij trouwens niet dat je dikke benen hebt met je 1.80m bij 74kg. Squatten is goed voor heel je lijf en speciaal voor jou; want zonder een goeie squatkont krijg je natuurlijk nooit een vriendje.

Vnv wil ik schouders en biceps gaan .

Hahaha. Squat is voor meer dingen goed dan je quads. Je vertelt mij trouwens niet dat je dikke benen hebt met je 1.80m bij 74kg. Squatten is goed voor heel je lijf en speciaal voor jou; want zonder een goeie squatkont krijg je natuurlijk nooit een vriendje.

Haha ja is goed, is goed. Maar heb toch al drie jaar een relatie dus daar zit ik niet zo mee. Maar mijn benen zijn echt niet dun, maar zal nog eens een foto maken.

Haha ja is goed, is goed. Maar heb toch al drie jaar een relatie dus daar zit ik niet zo mee. Maar mijn benen zijn echt niet dun, maar zal nog eens een foto maken.

Wat is de omtrek dan? Maar goed, ga nou maar squatten dude, in het ergste geval doet het wat pijn aan je rug maar je wordt er wel hetero van.

net terug van training was goeie:D
schouders weer omhoog met gewicht met neck press, denk dat ik maar eens een log ga bijhouden hier is wel handig!
net ook nog ff spaghetti gegeten dus het groeien kan beginnen:D

Wat is de omtrek dan? Maar goed, ga nou maar squatten dude, in het ergste geval doet het wat pijn aan je rug maar je wordt er wel hetero van.

Heb toch maar gedaan wat ik wou doen en ben nog niet bekeerd, volgende week beter...

vanavond: schouders en benen

wat een ****ing offtopic bullshit weer.. D. ga terug naar chat en convo om daar mensen te bashen..

ik ga 3x3 doen op full squat, bench en BOR.. en nog wat assistance erbij pakken, lekker lekker :D

Straks borst & triceps!

Benchpress (vlak, incline en decline), flyes, peck deck en nog wat met de halters :) en triceps vooral aan het apparaat. Als ik triceps train met halters, vb. de halter in je nek en dan je arm strekken, daar krijg ik problemen van aan mijn elleboog (krakend geluid :?)!

Terug
Naar boven