Fitness Seller

Sticky Wat train je straks....

zal vandaag proberen borst te trainen,proberen zeg ik,want ben al 2 dagen compleet vernield door overdreven alcoholverbruik,constant moeten kotsen en aan de dunne...echt k*t is dat,heb nu wel m'n lesje geleerd denk ik,**** alcohol!

Heerlijk, de sportschool weer open.. straks een NO Explode erin jassen en dan weer ouderwets knallen.. borst en triceps staan op het programma om weer eens flink aangepakt te worden, + buik + afsluiten met cardio.

Gisteren op 2e kerst niets getraind, dus vandaag benen en onderarmen stuktrainen :wl: squats, leg press, leg curls, reverse barbell curl.

Gym is terug open dus eens kijken hoe het met de borst en triceps is

ik ga straks ook.

zal helaas slechts 2x kunnen deze week :(

borst en misschien biceps of wat op de hometrainer

net Overhead press, DL en pw shrugs gedaan :)

Over een uurtje weer lekker beentjes aanpakken

net benen schouders en traps

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.054
Borst, triceps, cardio en buik - vrije dag (eindelijk), we gaan dus helemaal los:rocker::wl:.

ja ik ook ff wachten tot 2 januari, nou hij is wel paar uurtjes open 31 dec. maar daar heb ik zeker geen tijd voor dan (A)

Doel voor vandaag.. helse groeipijn veroorzaken in borst & tricep.
Bench press, incline DB press, cable cross, pushdown, tricep dips.

seffs rug-triceps..
hoop dat beetje lukt om goed te trainen, ben de laatste dagen niet zo goed bezig, laat me beetje gaan, minder gegeten en zo..
maar keb goeie voornemens, vanaf dinsdag 1 januari zal ik me terug volledig concentreren op BB!

Laatst bewerkt:
dat lijkt mij zeker het beste voornemen dat je je voor kunt nemen :D

Terug
Naar boven