XXL Nutrition

Wat train je straks....

Bezoekers in dit topic

was vandaag veel te suf voor een beentraning , morgen weer :D
 
zondag gaan we er weer tegen aan:
squats
bankdrukken
deadlifts
chinnen
staand barbell kuitheffen

heb er zin in:D
 
Ik zit nu aan een stevige maaltijd, om vervolgens om 11.00 te gaan knallen. Schouders buik en kuiten. Henk Visser heeft me op het flexkamp een hele leuke kuitoefening laten zien, die ga ik vandaag maar eens in de praktijk brengen.

Ik heb er zin an!
 
punani zei:
zondag gaan we er weer tegen aan:
squats
bankdrukken
deadlifts
chinnen
staand barbell kuitheffen

heb er zin in:D

Doe jij benen, rug, borst en kuiten op één dag ???
 
Ben nu ff aan het ontbijten, zo meteen rond 10 uur half 11 trainen : borst en biceps
 
Ga zometeen Biceps + Triceps en Buik trainen :D
 
lionel zei:
Doe jij benen, rug, borst en kuiten op één dag ???
zie log kerel:D. ga fb workout doen voor een maand. daarna gaan we weer splitschema's doen.ff afwisseling
 
punani zei:
zie log kerel:D. ga fb workout doen voor een maand. daarna gaan we weer splitschema's doen.ff afwisseling

aight, veel succes dan maar ! :D
 
Vandaag staat er biceps/triceps/zijkant schouder op het programma.:)
 
Vandaag ga ik alleen maar relaxen en vreten :D
 
Benen, rug en armen.

(Winkelwagen duwen, en volle boodschappenkratten in en uit auto tillen)
 
Dani zei:
Benen, rug en armen.

(Winkelwagen duwen, en volle boodschappenkratten in en uit auto tillen)
O_o Lol!
 
borst + biceps
 
straks geen training want ik moet morgen ALLES trainen voor mijn trainings-dvd die ze gaan opnemen bij siggi...
 
bulker zei:
straks geen training want ik moet morgen ALLES trainen voor mijn trainings-dvd die ze gaan opnemen bij siggi...

Succes voor morgen, Filip
 
Morgen de rug en de triceps...
 
straks biceps + triceps en traps. Gisteren verdomme benen gemist. Was helemaal kapotgewerkt en zeer moe. Ben dus in slaap gevallen en werd om half 2 's nachts wakker :( Ik draai vanaf dinsdag mijn schema wel weer om en begin ik met benen.
 
Net rug en schouders getraind.Ge moogd gerust zijn dak het voel.Vooral mijn rug heb ik nog nooit zo gevoeld.:)
 
Back
Naar boven