Fitness Seller

Sticky Wat train je straks....

Dinsdag is benendag.

Vanavond cardio en een extra training voor de borst. alles met dumbbells en combinatie van circuit en supersets vandaag.....D

het word vandaag:

Borst, triceps, zijkant schouders en kuitjes!

Vanavond schouders en armen.

Vandaag rust, morgen squats, dips en chins/row

Vanavond de benen trainen :P

dadelijk de beentjes trainen

Morgen Squat, Bench, Barbell Row en dips

Hehe, ik wilde net de trap op lopen hier thuis nadat ik thuis kwam van benen trainen. Dacht even 2 treden tegelijk te pakken, toen zakte ik door m'n benen heen, waardoor ik dus onbedoeld op de trap ging zitten. M'n moeder echt heel droog: "Wat doe jij nou weer voor iets raars?". :D

Hehe, ik wilde net de trap op lopen hier thuis nadat ik thuis kwam van benen trainen. Dacht even 2 treden tegelijk te pakken, toen zakte ik door m'n benen heen, waardoor ik dus onbedoeld op de trap ging zitten. M'n moeder echt heel droog: "Wat doe jij nou weer voor iets raars?". :D

:roflol::roflol::roflol::roflol:

morge rug

dadelijk de beentjes trainen

Zo is het maar net. Tuesday = Legsday! :cool:

:roflol:

scherp beni

:cool:

gister borst-biceps gedaan
vandaag rustdag en BULK!dag
morgenvroeg rug-triceps-buik
en knallen gaan we!

Vandaag was sowieso rustdag of grip oefenen. Maar ik ben serieus ziek, dus helemaal niet getraind. Ik vrees ook voor de training van morgen :(

ik loop blijkbaar wat achter met de rest, voor mij is het morgen benen :P

het is woensdag.. dan is het óf cardio óf rust.. nu neem ik rust.

Terug
Naar boven