MuscleMeat

Sticky Wat train je straks....

Vandaag rustdag.

heb net mn log (boomstam) van 71,5 kg afgemaakt in mn tuin en meteen maar ff ermee getraint,vanaaf maak ik schouders af id sportschool en triceps.

helemaal niets :( k*t verkoudheid

Rug, traps en biceps vandaag.

eerst mediteren daarna vechtsportuh!

vandaag lekker rust.

Morgen de benen hard aanpakken.

Squats
Box Squats
Deads of GM's..

ofzo

Lower body :rocknana: Dat wordt dus helemaal naar de t*ring morgenochtend.

borst, triceps, schouder, abs

vanmorgen niet veel zin om te trainen, maar al bij al supertraining gehad! :cool:
------ schouders-onderarmen
zwaar duwen uit de nek + military presses
vooral onderarmen lekker doen branden (veel te lekker zelfs, kon bijna mn stuur niet meer vasthouden bij het nr huis rijden), heb giantsets gedaan (oprollen gewicht,cissy curls,pols curls,hangen à bar) .. ga dit nog doen!

rust tot maandag.....

Ben soort van verplicht nu mn zondagse rustdag vandaag in te lasten. :hamer: Ach ja.. dan maar 3 blokken van 3 dagen achter elkaar.

bi buik

Rust tot zondag ....

Dat wil zeggen, als ik nog puf heb na het werk even intervallen misschien. (die stomme spinning-bikes rijden wel lekker zwaar, maar ze hebben geen vrijloop, en dat maakt intervallen lastig, want als je je poten stil houdt wordt je haast van de fiets geslingerd *zucht*, en ik heb last van mijn knie, dus sprintjes ... mwah misschien even niet. Roeien dan maar of de cross-trainer...)

Squats 'n' stuff

stupid legtraining ...

Full Upper.

MP
Side Raises

Bench
Incline Flyes

Deadlift
Small Grip Cable row

Ez curl
Dip
Shrugs

na gister zo zwaar op mn schouders gegaan te zijn, ben ik voor de eerste keer in jaren stijf aan mn schouders,zalig!
vandaag wordt dat rusten en vreten..
morgen gaan we verder met de beentjes.....:p
heb een heel intensieve trainingsweek achter de rug tot nu toe

Terug
Naar boven