AndroidHealthClinic

Sticky Wat train je straks....

Zometeen schouders,traps en cardio

Borst, biceps, buik en cardio maar vandaag totaal geen zin...

Ub

schouders zijn pertotal moe getraind

zalig :lifter:

fok, vandaag is op m'n werk tijdens het verhuizen van meubilair iets in m'n onderrug geschoten en ben mogen naar huis gaan :-s hoop dat het met een nachtje slapen morgen over is.

ga straks nog proberen benchen + triceps, maar als het niet gaat stop ik ermee.

fok, vandaag is op m'n werk tijdens het verhuizen van meubilair iets in m'n onderrug geschoten en ben mogen naar huis gaan :-s hoop dat het met een nachtje slapen morgen over is.

Damn man, veel beterschap. Een erotische massage zou wss al veel verhelpen. :D

gebenched met cambered bar , tricepswerk en dips

als het morgen over is, naar je werk bellen en zeggen dat het helemaal niet over is. langs dokter gaan zodat je een weekje thuis bent en zo kan je een week super trainen, rusten en eten :D

kom net terug van een benen training: 8 sets SQ, 5 sets SDL wat lunges en kuiten werk.
feels good :D

Ben geweest en goed mijn best gedaan. Triceps, biceps en buik. Volgens een schema wat onlangs in Sport&Fitnes magazine heeft gestaan. Pittig, dat wel.

vandaag gedeadlift en timber training gedaan in mn tuin!

Vandaag Rug en triceps. Al heb ik bij de rug deathlift wel achterwege gelaten voor vandaag. Met de middag een hele hoop droogcement in tientalle kruiwagens moeten scheppen en als je dat niet gewoon bent, da is ****ing labeur ze maat! Ik voelde de pomp zo in mijne onderrug komen, niet gezond dat je dat dag in dag uit moet doen, lol!

strax (dinsdagmorgen om 9u)
borst-biceps
en we gaan knallen, want vorige week waren mn trainingen maar zozo wegens tijdsgebrek
deze week ben ik in verlof en dus fulltime bodybuilder, trainen, vreten en rusten!
kbegin met een nieuw schema 3x8 :cool:

BOR
Chins

Chest supported rows

Mixed grip DB Rows
DB Shrugs

borst benen triceps:D

Vanmiddag rond een uur of 1,

Borst en Triceps.

Beentjes!

Terug
Naar boven