- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zonet borst, schouder, triceps met wat volume beentjes (50 reps op 50% squat) en wat pulldowns op snelheid.
voor borst deed ik BB bench... 20 singles met 92.5 De eerste 19 gingen prima, af en toe een beetje traag, maar alles netjes door het sticking point. Ik was al blij (fout 1) maar bij de laatste ging het gewicht me niet snel genoeg omhoog en besloot ik hem te dumpen op de lage steuntjes. Helaas had ik er even niet op gelet dat die kleine stangetjes die de stang in het rek moeten houden als hij er een keer ligt wat verschoven was, dus de stang stuiterde daarop en weer eraf. De ene kant bleef wel hangen, maar de andere kant ving ik op met mijn jukbeen en bleef op mijn oogkas liggen. Heel fijn. Even wachten totdat iemand anders in beweging kwam om me te redden en toen snel mijn ego weer wat uitgedeukt
*zucht*.
Beetje gevoelig nu nog, en de huid bij mijn oog is lichtelijk uitgerekt, maar geen permanente schade. (pain is temporary)
(ik mag hopen dat het een mooi blauw plek wordt, dan doe ik nog wel een fototje)

Vandaag ga ik mijn rust trainen! Kijken of ik er beter in ben geworden.

vanavond borst/biceps/triceps getrained....heerlijk![]()