MuscleMeat

Sticky Wat train je straks....

Benen volume want moet om mijn rug denken dus niet te zwaar en lekker veel reps sets

Armendag, dus biceps/triceps!

cardiooooo

Squat, overhead en bor + dips geloof ik.

Armen + kuiten

Buik en Cardio

squat, overhead press, pendlay row en pull-ups

zeker al borst, biceps, buik en benen
en als het goed meezit ook een beetje triceps en schouders
maar laat ik vooral mijzelf verassen =p
zal ik maar al voor de zekerheid white flood en wat energiedrank meesmokkelen zodat iedereen kan denken dat ik aan de steroiden zit als ik naar de kleedkamers ga en ervan drink :rolleyes:

Vandaag ging super.:D

Dl op 200kg neergezet. 210 niet gelukt.
Inlince bp op 4x100kg en ook nog 120 gedaan, gelukkig had ik een spotter anders lag ik er nou nog onder:p.
Bor ging ook goed met 5x110kg.
En nou lekker rust.:)

Net lekker biceps en triceps aangepakt. En nu op naar vanavond naar de match! :D

Morgenochtend full body net als gisteren. Met al dat voetbal op TV maar even geen splitschema dat gaat toch niet werken.

Benen sebiet,gaat weer lastig worden.

schouders en triceps zijn er niet van gekomen en maar een schamele 2 setjes full squat .. op de machine :p na een stevige pomp in de biceps waren schouders en triceps trainen praktisch onmogelijk. Daarna heb ik nog de volle 500 meter gelopen
normaal ging ik meer doen maar het meisje die voor mij op de fiets met rugleuning en tv naar italie zat te kijken stopte er plots mee waardoor ik de match moest missen. Haar liefde voor voetbal was dan ook totaal fake en diende alleen maar om mij te imponeren. Ik zag ze wel lonken naar mij toen ze in de kleedkamers verdeen :rolleyes:
en de loopbanden in lochristi hebben geen tv zodat ik niet kon verderkijken dus ben ik er ook maar mee gestopt.. omdat ik een respectabele 14/u liep schokte mijn hoofd en blubberkaken redelijk mee waardoor het vatsige wijf dat plots schuin voor mij op de crosstrainer stapte van links naar rechts en op en neer shakete.. met de vetlaagjes die driedubbelzoveelkeer achterkwamen.. toch respect voor haar dat ze daarom kwam trainen maar het gebrek aan compenserende schoonheden gaf toch wel de doorslag om te stoppen.. behalve die meisjes die aan de bar stonden :p
but that love was just too far to reach.
dan nog een korte 10 minuten 60 graden-sauna gepakt waarna ik me plots hyperactief en vol energie voelde.. ik denk dat dat energiespul pas NA de training begint te werken :(
ik wou alsnog mijn triceps en schouders gaan trainen maar stond al onder de douche (ALLEEN) dus misschien doe ik dat wel morgen. Ik had ook bangelijk veel zin om mn rug te doen maar dat is pas voor zondag. Daarna nog een volle kippenborst gegeten en die ligt nu behoorlijk zwaar op de maag. Ik verwacht dan ook veeeeel spiergroei!!!
Kort samengevat kon er wel meer in zitten vandaag.
beetje teleurstellend
maar ik trek het vanavond wel weer recht
helaas voor mijn spieren bedoel ik dat figuurlijk
wat een mens al niet zegt als hij anoniem op een forum zit :o

schouders en triceps zijn er niet van gekomen en maar een schamele 2 setjes full squat .. op de machine :p na een stevige pomp in de biceps waren schouders en triceps trainen praktisch onmogelijk. Daarna heb ik nog de volle 500 meter gelopen
normaal ging ik meer doen maar het meisje die voor mij op de fiets met rugleuning en tv naar italie zat te kijken stopte er plots mee waardoor ik de match moest missen. Haar liefde voor voetbal was dan ook totaal fake en diende alleen maar om mij te imponeren. Ik zag ze wel lonken naar mij toen ze in de kleedkamers verdeen :rolleyes:
en de loopbanden in lochristi hebben geen tv zodat ik niet kon verderkijken dus ben ik er ook maar mee gestopt.. omdat ik een respectabele 14/u liep schokte mijn hoofd en blubberkaken redelijk mee waardoor het vatsige wijf dat plots schuin voor mij op de crosstrainer stapte van links naar rechts en op en neer shakete.. met de vetlaagjes die driedubbelzoveelkeer achterkwamen.. toch respect voor haar dat ze daarom kwam trainen maar het gebrek aan compenserende schoonheden gaf toch wel de doorslag om te stoppen.. behalve die meisjes die aan de bar stonden :p
but that love was just too far to reach.
dan nog een korte 10 minuten 60 graden-sauna gepakt waarna ik me plots hyperactief en vol energie voelde.. ik denk dat dat energiespul pas NA de training begint te werken :(
ik wou alsnog mijn triceps en schouders gaan trainen maar stond al onder de douche (ALLEEN) dus misschien doe ik dat wel morgen. Ik had ook bangelijk veel zin om mn rug te doen maar dat is pas voor zondag. Daarna nog een volle kippenborst gegeten en die ligt nu behoorlijk zwaar op de maag. Ik verwacht dan ook veeeeel spiergroei!!!
Kort samengevat kon er wel meer in zitten vandaag.
beetje teleurstellend
maar ik trek het vanavond wel weer recht
helaas voor mijn spieren bedoel ik dat figuurlijk
wat een mens al niet zegt als hij anoniem op een forum zit :o

:clap:

Vandaag borsten getraint

6x100kg incline bench
6x40kg db presses

wel netjes :P

rug, schouders en biceps

Smurfje, ben je weeral aan de pep ofzo ?

als ik niet opgeroepen word heb ik vandaag een cardio+buik dag ingelast..word ik wel opgeroepen dan heb ik even tot dinsdag rust..:(:(

Terug
Naar boven