AndroidHealthClinic

Sticky Wat train je straks....

eindelijk een rustdag, pff ben kapot haha vroege dienst is echt niet mijn ding.

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.542
Rust

De hele week getraind dus nu ff rust:zzz:.

zaterdag, weekend, rust, niks doen...

vandaag saaiste training ooit
had ik maar naar the rock geluisterd
na 5 minuten had ik al weer last van mijn schoudergewrichten en linkerelleboog
na 3 setjes matige dumbbell shoulder presses, 2 lateral raises met pijnlijke schouders en 2 zeer lichte dinges waarvan ik de naam niet meer weet ging ik dan maar mijn triceps doen.
Vandaar liep het al helemaal fout
zo goed als ELK bankje werd bezet gehouden door pimps on steroids of huge ass mothe****ers. Daar zat ik dan toen ik 2 bankjes nodig had voor bench dips
ik besloot dan maar te beginnen met one armed triceps pulldowns maar helaas hield een midlifecrisis 40+er die ook bezet. Ik besloot dan maar even te wachten.. 2 setjes later komt een medemidlifecrisis40+ervrouwtje vragen aan die kerel of hij nog lang bezig was. Hij zei daarop dat het zijn laatste setje was en die vrouw mocht natuurlijk na hem... bankjes nog steeds bezet, 10 minuten later en dan besluit het vrouwtje supersets te doen tussen 2 tricepsoefeningen. Ik wou dan nog vragen of ik tussendoor mocht maar toen zag ik dat ze de lat pulley bar gebruikte voor haar triceps pulldowns??? nog steeds alle bankjes bezet en 15 minuten later besloot ik een demoracespelletje te spelen op mijn gsm met het geluid op maximum.. Helaas kreeg ik toen een berichtje en viel mijn gsm uit omdat de batterij plat was.. Het moest nu al 20 minuten zijn dat ik daar zat te zitten en dus stond ik recht, verwijderde de latpulleybar en begon met mijn one armed triceps pulldowns. Ze had wrs toch al 2 setjes gedaan of misschien wel 3 en misschien kon ze nog wat leren van mijn oefening die ik NIET uitvoer met de latpulleybar!!!
daarna nog 500 meter op 15 km/u gelopen
kreeg last van mijn kuiten, was nix intressants op tv en het was redelijk dood in de gym. de gemiddelde leeftijd op de cardio apparaten was wrs 67 jaar en de bejaarde oude man die naast mij kwam staan terwijl er nog een stuk of 10 andere loopbanden vrij waren kwam dan ook doodleuk wat meejoggen op 2 km/u terwijl hij mijn snelle pasjes op hetzelfde ritme probeerde te volgen dus nam ik wat grotere passen en volgde hij die ook... moest het een meisje zijn van 18 zou ik me gevleid voelen maar dit was te bejaard voor woorden.
toen ik terug fietste zat ik nog eens knal in de regen en dus ben ik nu totaal doorweekt
en net toen ik thuiskwam stopte het uiteraard met regenen
hopelijk wordt morgen beter..

Vandaag eigenlijk benendag maar aangezien het gister een dol avondje was heb ik dat maar verschoven naar morgen. :P

Mijn vriendin vertelt me net dat we naar een wellness-center gaan voor een paar uurtjes: sauna, jacuzzi etc:banana::rocknana:

Effe wat golfslag in het zwembad veroorzaken:doggy::D

net ff een uurtje cardio gedaan in het zwembad

morgenochtend druk programma :D ;

benen en rug;

- deadlift
- frontsquat
- legpress
- chins
- latpulley (achterkant)
- dumbbell rowing
- legcurls

squat bench row pullups dips en curls

gefaild op bench en row :woot:

rustdag !

mss straks nog buik :P

Morgen borst biceps waarschijnelijk :D

rug, schouders, borst, tricep

Niets. Ik heb last van mijn linker schouder :(

De boel eventjes een paar daagjes rust geven dus.

Net lekker keihard de benen aangepakt en een HIIT sessietje van 10 minuten erachter aan gedaan.

morgen box squats, bench en rows

Ben van plan borst en rug te doen als het hier eens ophoudt met regenen.

grrr vandaag en morgen nog rust...hoewel rust..morgenavond naar m'n vriendinnetje:D:)

ik ga zo mijn eerste krachttraining op een zondag doen.

en wat voor een: schouders en borst. deze lopen wat achter dus ga ze 2 maal per week aanpakken

en ook eerste training met x-targo supp

:lifter:

Terug
Naar boven