MuscleMeat

Sticky Wat train je straks....

rust zzzzzzzzzzzzzzzzz

Benen flink afmatten!!

Vanmiddag benen en dan vanavond de klapperrrr, borst.
Vooral die laatste ga ik eens flink mishandelen vanavond.

Net borst en triceps getraint. Ging lekker. Nu lekker weekendje rust.

lowerbody vandaag
deadlift,pistols,frontsquat,bb calve raise en iets voor de buikspieren

daarnet een echte superdudetraining achter de rug : buik & biceps :D

ging eigenlijk een heel weekend niets doen omwille van blessure aan de hals (kan m'n hoofd niet meer naar links bewegen :o)

straks als ik wakker word benen, kuiten

zaterdag; cgbp, incline dbp, dips, side raises, decline db ext.

Niets. Zondag = Rustdag!

Lb

zaterdag: BP, IBP, flyes, db pullover, dips, extensions en pushdowns
met een PR op de BP :D

zonet mn rug getraind
om 9.30 opstaan en om 10.15 al op de fiets naar destelbergen is zwaaaaaaaaaaaaaar!!
wat haat ik fietsen (meestal)
begonnen met chinups
eerste setje 8 keer bodyweight redelijk strikt uitgevoerd
daarna 6 keer bodyweight en daarna 5 keer
iets minder dan normaal maar ik had dan ook niet zoveel zin
dan 4 setjes bent over rows, 4 setjes deadlift, 2 setjes machinerows, 3 setjes bent over lateral raises ofzoiets en nog wat shrugs en buikspieroefeningen + 5 minuten sauna.
Al bij al viel de training goed mee
Ik voelde dat ik nog wat nazweette onder mijn tshirt van de sauna en toen ik buitenkwam en het heerlijk ochtendbriesje tegen me aan voelde waaien bracht het een ENOOOOOOORME verfrissing teweeg. Het was bijna of ik in een lekker koud zwembad viel.
Ik voelde mijn benen dan ook even zwak worden omdat ik me inbeeldde dat ik me even kopje onder liet gaan maar ik besefte dat ik realistisch moest blijven dus stapte ik heel rustig naar mijn fiets. Omdat ik omgeven was door kalmte en rust besloot ik om supertraag te fietsen. Dat deed best deugd, zeker omdat ik meewind had en de natuurse geluiden vandaag echt sterk klonken. Zo hoorde ik voor het eerst in een lange tijd een paard grinniken of hoe dat ook noemt (paardengeluid maken) Ik vond het noemenswaardig luid klinken en vond het wel een mooi geluid. Het paard in kwestie zelf was echt prachtig kastanjeblinkendbruin en het was misschien wel een wedstrijdpaard want dat beest was echt prachtig gespierd maar toch niet overdreven. Als het een mannetje was denk ik dat hij het zeker wel goed deed bij de vrouwtjespaarden want het was echt een mooi paard! Tot ik voorbijreed en hij zijn kont naar mij keerde en begon te kakken waarop hij weer verder grinnikte :s Dat vond ik dan weer minder omdat de stront er echt voos uit zag, misschien maar goed dat die dieren een staart hebben want de aanhangende stront zou toch geen zicht zijn voor andere vrouwtjespaarden. Ik moet er niet aan denken dat wij mensen ons gat niet zouden afkuisen :s alhoewel dat in vele gevallen nog tolereerbaarder zou zijn dan bij paarden omdat onze stront veelal anders is samengesteld waardoor er amper of helemaal nix meer op het papiertje achter blijft..
Iets verder waren 2 kleuters verstoppertje aan het spelen, ik fietste even voorbij het jongetje van 7 jaar dat zijn broertje zocht en vroeg aan mij of ik gene "kleine" gezien had .. :p
nog iets verder was een oud vrouwtje het gras aan het afrijden en was ze aan het sukkelen om de grasbak eraf te halen waarop ze even bijna viel en steun zocht in het gras met bijde handen omdat ze er anders echt wel lag. Ik besloot om haar niet te helpen en rustig door te rijden. Oude mensen hebben immers de ganse dag tijd om dingen te doen en hoeven zich nergens voor te haasten. Verder wil ik niet dat ze zou denken dat ik medelijden had en moest ik later als gepensioneerde mijn gras aan het afrijden zijn (niet dat ik een tuin zou hebben) zou er mij ook geen mooie jonge vrouw komen helpen. Wat dacht ik weer toekomstgericht :rolleyes:
iets verder reed ik alleen langs een akker waarop ik even luid snurkte en mijn neus ervan trilde. Ik had nog nooit gezien dat mijn neus ervan trilde dus moest ik er toch even om lachen en besloot het nog een paar keer te doen. Ik weet dat iedereen die dit nu leest ook luide snurkgeluiden aan het maken is en ik vind het bijgevolg ook erg leuk dat ik zo een grote invloed op jullie leven heb. Indien je toch niet aan het snurken was is het nog steeds niet te laat. Is wel eens leuk once in a while :D
Uiteindelijk kwam ik thuis en heb ik veel kippefilet gegeten met wat bloemkool en ben ik 3 kwartier in slaap gevallen op mijn bed terwijl ik me half duizelig voelde. Ik denk dat mijn gezonheid aan het aftakelen is door het zware werk want soms voel ik me echt vaag

vandaag alleen timbertraining en grip training!!

Zondag = rustdag

Terug
Naar boven