Fitness Seller

Sticky Wat train je straks....

Rust en kan niet wachten op maandag, ik voel me krachtiger dan ooit!

straks benen; legpress, full&frontsquat...........proberen te filmen., enz.

Lol maar ik bedoel ga je je training filmen voor dutchbodybuilding? Ik zou het wel tof vinden om dat te zien zodat ik zie of ik er wat van kan leren ;) Ik leer van de grote mannen en vermijd sportinstructeurs.

ik film alleen maar voor DBB............

dank voor je compliment, maar hecht niet teveel waarde aan mijn trainingen, ook ik maak nog fouten............maar ik leer nog steeds!
( en zo sterk ben ik nou ook weer niet :o)
:thumbs:

net meegedaan aan het NK vrachtwagen trekken voor tweetallen!

ik film alleen maar voor DBB............

dank voor je compliment, maar hecht niet teveel waarde aan mijn trainingen, ook ik maak nog fouten............maar ik leer nog steeds!
( en zo sterk ben ik nou ook weer niet :o)
:thumbs:

Geen dank je zult het vast verdienen omdat je jezelf durft te filmen, ik durf mezelf niet eens te filmen omdat ik een beginner ben en me eet schema net 100% in orde heb gemaakt en eindelijk resultaten zie. Hoe meer ik leer hoe beter, hoe meer trainingschema's ik kan maken hoe beter dus daarom zou ik graag wat van je willen zien.

Waar worden de fimpjes gepost?

greetz,

Geen dank je zult het vast verdienen omdat je jezelf durft te filmen, ik durf mezelf niet eens te filmen omdat ik een beginner ben en me eet schema net 100% in orde heb gemaakt en eindelijk resultaten zie. Hoe meer ik leer hoe beter, hoe meer trainingschema's ik kan maken hoe beter dus daarom zou ik graag wat van je willen zien.

Waar worden de fimpjes gepost?

greetz,

in mijn trainingslog en op www.youtube.com/klusmier

http://forum.dutchbodybuilding.com/f64/ijverig-and-sterk-mier-163881/
;)

Hamstrings, quads en abs aangepakt vanavond.

Vandaag, biceps & triceps.

Gisteren niks van benen terecht gekomen...nu maar doen dan...am off. :lifter:

straks beetje fullbody enzow.. op gevoel, zie wel wat het gaat worden!

rust eten en groeien

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.596
Rust

Rust:zzz:....morgen gaan we weer:cool:.

Vandaag rust, morgen krijgen de beentjes een optater.

assistence voor bench

Terug
Naar boven