Fitness Seller

Sticky Wat train je straks....

dagje rust
voel me niet zo lekker, jammer

vandaag borst,triceps en biceps.

vanavond fullbody getraind: benchpress, squat, deadlift en clean&press

cardi-hoo
THE HORROR!

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.106

:Dha, ha kom nog uit de oude tijd:eek:, beetje oldschool buffelen vind ik altijd
geweldig en Yates zijn intensiviteit had altijd wel wat....vroeger groeiden we een beetje op met die trainingssT:D...er was eigenlijk maar 1 manier:eek:.

Net terug en Pffff:shake: even bijkomen hoor maar heb me helemaal uit kunnen leven;):D.

Borst:
Incline benchpress 10-8-6-6

Wide grip benchpress 10-8-6-6

...

Benen:
Squat 10-8-6-6
Stiffed leg deadlift 10-8-6-6

Training ging lekker volgens bovenstaande reps..
Incline bp: 50-60-65-70kg
Bp: 60-70-75-72,5kg

Squat: 90-100-110-130kg
SLDL: 80-110-130-145kg

Deadlifts en Partial Deadlifts.

Heerlijk. Ik kleedde me om, kwam er zo'n oude dude in de kleedkamers.

Oude gozer: Ach nee he, ga je weer deadliften?
Me: Yup
Oude gozer: Dan ga ik wel wat anders doen

Heerlijk als mensen wat anders gaan doen omdat ze weten dat ik de hele tijd in het enige squat rack vertoef :cool:

:Dha, ha kom nog uit de oude tijd:eek:, beetje oldschool buffelen vind ik altijd
geweldig en Yates zijn intensiviteit had altijd wel wat....vroeger groeiden we een beetje op met die trainingssT:D...er was eigenlijk maar 1 manier:eek:.

Net terug en Pffff:shake: even bijkomen hoor maar heb me helemaal uit kunnen leven;):D.

schema? :D

heb wel is een trainings film van hem gezien
best wel grappig
squeeze it boy, 1 more, yes that's the one, just business as usual :p

Vanavond schouders en kuiten. Hell Yeah!

Rust

Net borst en triceps!

vanavond biceps + triceps

Deadlifts en Partial Deadlifts.

Heerlijk. Ik kleedde me om, kwam er zo'n oude dude in de kleedkamers.

Oude gozer: Ach nee he, ga je weer deadliften?
Me: Yup
Oude gozer: Dan ga ik wel wat anders doen

Heerlijk als mensen wat anders gaan doen omdat ze weten dat ik de hele tijd in het enige squat rack vertoef :cool:

Waariom heb jij een rack nodig als je gaat deadliften... je tilt het gewicht toch gewoon van de grond op... ga lekker ergens anders staan deadliften :) (je weet toch, ik moet mijn curls toch in het rack doen)

Rug en biceps: tweede poging:o

vanavond beetje gaan lopen als opwarmertje, daarna triceps & buik

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.119
heb wel is een trainings film van hem gezien
best wel grappig
squeeze it boy, 1 more, yes that's the one, just business as usual :p

"One week in the Dungeon" met Yates en Mark Dugdale is er ook zo een....Dugdale weet niet wat ie mee maakt:D. Trouwens een van de betere bb-films van de laatste tijd;).

Ha, ha de intensiviteit was altijd helemaal ok maar als ik zo ga zitten gillen in de gym, kan ik op zoek naar nieuwe:D:hahaha:.

Full body (light)

Terug
Naar boven