XXL Nutrition

Sticky Wat train je straks....

vandaag benen slopen!!

Rustdagje.. Morgen weer fullbody

BBB: benen + biceps + buik.

Benen en schoudersss

Wielen en traps

zometeen lekker knallen, kijken of ik nog kan lopen na een training van beentjes... de rest hier ook veel succes :D

rug biceps benen.

ik denk alleen even borst voor ik moet gaan werken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.289
Net terug...pfff biceps en rug getraind, had de gym helemaal voor me alleen
vanmorgen want er was bijna niemand, helemaal top:cool:.

Net terug...pfff biceps en rug getraind, had de gym helemaal voor me alleen
vanmorgen want er was bijna niemand, helemaal top:cool:.

ja dat is echt heerlijk! had ik dat maar wat vaker :D Lekker nergens op letten en gewoon je ding doen!

probeer ik ook wel als er mensen zijn, maar is toch anders ;)

Ik alweer terug van beentjes :D kon nog net fietsen! Karma back zodra ik weer kan mensen!

Vandaag conditietraining en krachttraining:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.292
ja dat is echt heerlijk! had ik dat maar wat vaker :D Lekker nergens op letten en gewoon je ding doen!

probeer ik ook wel als er mensen zijn, maar is toch anders ;)

Ik alweer terug van beentjes :D kon nog net fietsen! Karma back zodra ik weer kan mensen!

;):DIk vond het helemaal geweldig, op niets of niemand hoeven wachten bij een toestel, gewoon je schijfies en dumbbells kunnen pakken en soms ook nog twee oefeningen tegelijk:eek::D....van mij zou het iedere dag zo mogen.

trouwens nu ff rustig herstellen he met die benen:zzz:, ik doe het herstel vanmiddag en vanavond bij de baas:eek:;).

Als je 's ochtends gaat dan heb je de hele sportschool voor je alleen, vroeg in de middag soms ook wel, als je na etenstijd gaat is het echt te druk, daarom ga ik altijd rond een uurtje of 8, of rond etenstijd, of vroeg in de middag.

vanavond Chest en Triceps, als het n goeie dag is kijken of schuindrukke met 60KG dumbbells gaat lukken :spaz: :wl:

Lb

eten, slapen, eten, slapen,........

rust!

Met een dag vertraging rug en triceps.

zelden zo hard benen getraind als net, wordt morgen een dagje niet schijten vrees ik :(

Terug
Naar boven