Fitness Seller

Sticky Wat train je straks....

Straks Sq 3x3 160kg.
Bp 2x1 140kg en daarna 150 kg (2 opwarmsetjes daarvoor)
Dl 3x3 160kg.

Joehoe!:D

nice b t s :D

ik ben nog aan het twijfelen tussen:

Borst - triceps

of

Benen

was gister geen borst geworden... maar bi's en tri's

vandaag borst en schouders...

Rust. Morgen legs!

Ik ook borst en schouders, maar misschien ook nog wel een keer squats, ik voel mn triceps nog heel erg

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.326
Werd vanmiddag nog door mijn gym gebeld of ik mee wilde werken aan een filmproject van het ROC Ede, ging om een sportprogramma die ze vorm moesten geven....wat oefenigen, fake interviewtje en hoppa:D.
Daarna benen en de schouders een afstraffing gegeven en....ben nu moe:eek::zzz:.

Straks borst schouders en triceps.
gaan voor het eerst hang&press of hoe je het ook noemt doen, iig niet steeds van de grond afpakken. :D.

Werd vanmiddag nog door mijn gym gebeld of ik mee wilde werken aan een filmproject van het ROC Ede, ging om een sportprogramma die ze vorm moesten geven....wat oefenigen, fake interviewtje en hoppa:D.
Daarna benen en de schouders een afstraffing gegeven en....ben nu moe:eek::zzz:.

Haha is dat filmpje nog ergens te zien?

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.330
Haha is dat filmpje nog ergens te zien?

:DHij gaat daar zowiezo op school vertoont worden en volgens de berichten zou die zogenaamde uitzending straks ook ergens op You Tube te vinden moeten zijn maar daar krijg ik nog bericht over omdat ze komende dagen bezig gaan met het editwerk, willen ze graag goed doen want ze gingen voor
een goed cijfer;):D....als ie ergens staat zal ik hem hier wel een keer posten:coffeepc:.

Heb zelf ook weer wat ideeen m.b.t. een nieuw filmproject maar dat zal ik komende maanden is een beetje uitwerken met behulp straks van o.a. XXL Nutrition en VMMP:cool:.

:DHij gaat daar zowiezo op school vertoont worden en volgens de berichten zou die zogenaamde uitzending straks ook ergens op You Tube te vinden moeten zijn maar daar krijg ik nog bericht over omdat ze komende dagen bezig gaan met het editwerk, willen ze graag goed doen want ze gingen voor
een goed cijfer;):D....als ie ergens staat zal ik hem hier wel een keer posten:coffeepc:.

Heb zelf ook weer wat ideeen m.b.t. een nieuw filmproject maar dat zal ik komende maanden is een beetje uitwerken met behulp straks van o.a. XXL Nutrition en VMMP:cool:.

hehe ben benieuwd :)

o/t: vandaag rust

powercleans, wat overheads... en uhh.. 2 oef voor zowel biceps als triceps.

vandaag benen en biceps gedaan.

Vandaag wat licht werk.

speed deadlifts van een 15 cm blok, handclap en chest-clap pushups and explosive pullups (durfde geen handclap pullups te doen, maar dat moet ook maar eens gebeuren)

En wat db's met 1 hand van de grond gepakt en boven mijn hoofd getild voor 20 reps. (HIIT cardio :))

Borst en schouders gedaan, military press iets te zwaar gedaan denk ik.. mn linker schouder zit nu helemaal vast:( morgen even kijken of beter wordt anders heb ik gvd weer een blessure...

rug :)

vanavond borst en tricep:

Dumbbell press 4x6
Incline benchpress 4x6
Fly's 3x10
Incline Fly's 3x10

Tricep extention 4x6
Dippen 3xzoveel mogelijk met bw
Tricep pressdown (normal, reversed, small grip) 3x8-10

Squats, Front Squats, Lunges, Stiff Legged Deads
Leg Extension & Leg Curl

Terug