- Waardering
- 3.529
zou rugbiceps worden maar verschuif ik gedwongen maar naar morgen
Ik doe 'm wel

Rug biceps dus, met wss buik d'rbij
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zou rugbiceps worden maar verschuif ik gedwongen maar naar morgen

squat, achterkant benen
zij- en achterkant schouders
en stopte maar niet met bloede
. maar gewoon doorgegaan en een mijn pr verbeterd met 10kg -->160kg en kon dat ook nog eens voor 3 reps doen!!Geweldig getraind; maar ik heb letterlijk mijn benen gesloopt![]()
Bij het DL mijn schenen opengehaald aan de bar!en stopte maar niet met bloede
. maar gewoon doorgegaan en een mijn pr verbeterd met 10kg -->160kg en kon dat ook nog eens voor 3 reps doen!!

Tot het einde van de week gedwongen rust. Hoop dan van die ellendige oogontsteking verlost te zijn.[Afbeelding niet meer beschikbaar]

je hebt je ogen toch niet nodig om te liften![]()
don't be a p*ssy![]()

Lol, het probleem is dat mijn ogen op het einde van de dag, op het moment dat ik zou gaan trainen, zo vermoeid zijn, dat ik ze nauwelijks nog kan openhouden. En er komt etter uit dat dan op m'n oogbol zit waardoor ik bijna geen kloten meer zie![]()

Lol, het probleem is dat mijn ogen op het einde van de dag, op het moment dat ik zou gaan trainen, zo vermoeid zijn, dat ik ze nauwelijks nog kan openhouden. En er komt etter uit dat dan op m'n oogbol zit waardoor ik bijna geen kloten meer zie![]()