Fitness Seller

Sticky Wat train je straks....

:whip:Yeahh!!!! ik ga ze slopen...:hamer:
BENEN:D

Geweldig getraind; maar ik heb letterlijk mijn benen gesloopt:D

Bij het DL mijn schenen opengehaald aan de bar!:D en stopte maar niet met bloede:P. maar gewoon doorgegaan en een mijn pr verbeterd met 10kg -->160kg en kon dat ook nog eens voor 3 reps doen!!

ben nu aan het deadliften:hedbang:

Geweldig getraind; maar ik heb letterlijk mijn benen gesloopt:D

Bij het DL mijn schenen opengehaald aan de bar!:D en stopte maar niet met bloede:P. maar gewoon doorgegaan en een mijn pr verbeterd met 10kg -->160kg en kon dat ook nog eens voor 3 reps doen!!

Nice man :D

Hier ging Deadlift wat minder. Maar borst was gewoon weer super. Weer pr gehaald bij bankdrukken. 85kg nu.

En kheb nieuwe gewichten dus we gaan op naar de 100 :D

vandaag benen + triceps :D

ruuuuuuuuuuuuuuuust :D

shoulders & abs baby !!!
favorite day of the week

Vandaag 2e keer benen en buik

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Benen en buik vanavond!

Benen:
Squat 4x6
SLDL 4x6
Leg extention 4x10-15

Calfraise legpress 3x6
Calfraise single leg 3x20

Buik:
Machine side crunch
Rope crunch

squats, military press, deadlift en pull ups

Tot het einde van de week gedwongen rust. Hoop dan van die ellendige oogontsteking verlost te zijn.[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Boxsquat, BOR en nog wat isolatie shit.

schouders+buik
meest saaie training van de week :o alleen mp is leuk

je hebt je ogen toch niet nodig om te liften :p
don't be a p*ssy :p

Lol, het probleem is dat mijn ogen op het einde van de dag, op het moment dat ik zou gaan trainen, zo vermoeid zijn, dat ik ze nauwelijks nog kan openhouden. En er komt etter uit dat dan op m'n oogbol zit waardoor ik bijna geen kloten meer zie:(

Lol, het probleem is dat mijn ogen op het einde van de dag, op het moment dat ik zou gaan trainen, zo vermoeid zijn, dat ik ze nauwelijks nog kan openhouden. En er komt etter uit dat dan op m'n oogbol zit waardoor ik bijna geen kloten meer zie:(

ah gatver :p

Was je maar aan het jennen kerel, get well soon ;)

de dokter zei toch dat je geen facials meer mocht ontvangen op je ogen ??? :o

Terug
Naar boven