Fitness Seller

Sticky Wat train je straks....

incline db bench

bor

squat

vanavond rug, traps en bicep!

Rug:
Lat pulldown (front) 4x6
BOR 4x6
Single arm row 4x6

Traps:
Shrugs 4x6

Biceps:
Seated full dumbbell curl 4x6
Barbell curl 4x6 (laatste set dropset)

zometeen lekker mondeling assessment, dan gaat mn gehele upper bodietje naar de t*ring, no mercy! vol in het ijzer hangen! HELEMAAL NAAR DE KLOTE!!!!!!! morgen wil ik geen pak melk mee vast kunnen houden!

ik ga voor nog een avondje cardio

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Schouders en triceps:lifter::banana::rocknana:

Hoop woensdag weer te kunnen trainen na bijna twee weken afwezigheid.. :rolleyes: Ben nu namelijk weer bijna volledig hersteld van onder andere een zware bijholteonsteking. Was net zo lekker bezig en dat dit, dikke k*tzooi! Je doet er alleen zo bar weinig aan.. :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.967
Borst en triceps

Ff het dagen programma eens door elkaar gooien...we gaan vandaag voor borst en triceps, lekkere training voor een vrije dag:D.

Benen en Schouders, lekker squaten:fire:

Morgen fullbody :D!

Schouders en triceps net gehad
sauna tje gepakt heeeeeerlijk
nu ff chille

Lb

Net benen getraint. Stap ik uit de bus.. BAM! Benen op slot.. :roflol: Gelijk rekken & strekken.. al die mensen kijken van wtf is er met jou dan? Normaal gesproken is het 2 á 3 minuten lopen van de halte naar huis.. Deed er nu 10 over of zo.. Maar wel lekker benen getraint.. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.974
Nu ff uitrusten en eten

Ff het dagen programma eens door elkaar gooien...we gaan vandaag voor borst en triceps, lekkere training voor een vrije dag:D.

Net terug...pfffff he, he, he was een lekkere training, nu is het tijd voor...:meal: en rustig uitrusten voor de buis:cool:.

lekker rug en biceps gehad.

morgen dus hele ub met uitzondering van schouder spierpijn, dan wordt het dus tijd om benen + schouder aan te pakken.

net terug

chest

zojuist LB: 10x5 SQ, 5x5 SDL, 4x8 calve raise en wat crunches!

Net rug, schouders , biceps.

Ging best lekker. Rug gaat goed vooruit , schouders wel pijn bij side raises de rest was wel dik in orde. En biceps was te cool, mijn aders liepen echt volledig vol :D Lekker gevoel :)

Morgen borst , jeuj :D , triceps en abs ( minder leuk , abs )

vanmiddag biceps + triceps :)

Terug
Naar boven