kevin46
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijstje van wat ik gedaan heb:
Sq 3x8 120kg, 150kg, 120kg
leg press 3x10 60kg verkijk je niet op het gewicht is een kanonnezwaar![]()

lekkere squat maar hoe kan je legpress zo laag zijn
kdoe 125kg 3x6 squat en daarna legpress 220kg 3x10

gisteren cardio en vanavond terug van hetzelfde... armoe troef dus.
heb al enkele weken last van een pijnlijke schouder. vorige week enkele dagen gerust, maar sinds eergisteren is de pijn er tijdens rugtraining weer ingeschoten.
nu heb ik er zelf in rusttoestand al last van, de minste beweging geeft irritatie.
zit te twijfelen of ik een dokter zou raadplegen of niet. misschien moet ik er gewoon eens een weekje of twee mee kappen. het werkt iig serieus op m'n zenuwen
zo, dat ben ik ook ff kwijt![]()

toen ik dit las dacht ik echt van Wtf
maarja ik denk dat we maar gewoon decline dumbbellpress gaan doen.gisteren cardio en vanavond terug van hetzelfde... armoe troef dus.
heb al enkele weken last van een pijnlijke schouder. vorige week enkele dagen gerust, maar sinds eergisteren is de pijn er tijdens rugtraining weer ingeschoten.
nu heb ik er zelf in rusttoestand al last van, de minste beweging geeft irritatie.
zit te twijfelen of ik een dokter zou raadplegen of niet. misschien moet ik er gewoon eens een weekje of twee mee kappen. het werkt iig serieus op m'n zenuwen
zo, dat ben ik ook ff kwijt![]()