XXL Nutrition

Sticky Wat train je straks....

Lekker benen!!

Lijstje van wat ik gedaan heb:
Sq 3x8 120kg, 150kg, 120kg
leg press 3x10 60kg verkijk je niet op het gewicht is een kanonnezwaar:)

lekkere squat maar hoe kan je legpress zo laag zijn ???
kdoe 125kg 3x6 squat en daarna legpress 220kg 3x10

gisteren cardio en vanavond terug van hetzelfde... armoe troef dus.
heb al enkele weken last van een pijnlijke schouder. vorige week enkele dagen gerust, maar sinds eergisteren is de pijn er tijdens rugtraining weer ingeschoten.
nu heb ik er zelf in rusttoestand al last van, de minste beweging geeft irritatie.

zit te twijfelen of ik een dokter zou raadplegen of niet. misschien moet ik er gewoon eens een weekje of twee mee kappen. het werkt iig serieus op m'n zenuwen :mad:

zo, dat ben ik ook ff kwijt :P

Zou vandaag schouders gaan doen maar heb gister avond na 2 maanden geen kickboksen gedaan te hebben toch maar weer meegedaan.. Leraar had het ook door de kl***zak, gaf geen moments rust.. voel me nu gewoon op.. pfff.. misschien ga ik..weet niet.. wel lekker eten nu :P

lekkere squat maar hoe kan je legpress zo laag zijn ???
kdoe 125kg 3x6 squat en daarna legpress 220kg 3x10

Het is niet de origenele legg press maar in een hoek van 45 graden omhoog. De gewichten op dei press gaan ook maar tot 100kg en deed het ook nog eens rustig aan omdat ik mijn techniek met lunges eerst nog wilde verbeteren.

Op de normale leg press pak ik 10x240 of meer maar die was bezet. en dit is dan een super alternatief:D

Rust & Cardio

Sheiko Day 3 . Lekker !

heb al enkele weken last van een pijnlijke schouder. vorige week enkele dagen gerust, maar sinds eergisteren is de pijn er tijdens rugtraining weer ingeschoten.
nu heb ik er zelf in rusttoestand al last van, de minste beweging geeft irritatie.

zit te twijfelen of ik een dokter zou raadplegen of niet. misschien moet ik er gewoon eens een weekje of twee mee kappen. het werkt iig serieus op m'n zenuwen :mad:

Gewoon je andere hand ook eens bezigen.:D

Vandaag laatste training van de week:

Borst en Triceps.

Superset: low en high cable crossover
incline bp.
achteroverhellend opdrukken??? toen ik dit las dacht ik echt van Wtf:p maarja ik denk dat we maar gewoon decline dumbbellpress gaan doen.

en nog 3 oefeningen triceps. Heb het op papier staan. iig smal bankdrukken.

Tjoo

Vandaag tijd voor rug en biceps.

Deadlift (2 opwarmen en dan 4x8 oid)
Lateral Pull (4x8)
Dumbbell row o.i.d. (4x8)

Barbell Curl (4x8)
Incline Curl/Arnie Curl (4x8)
Concentration/Dumbbell/Posing curl (nog niet helemaal uit, maar wel 4x8 :P)

en een beetje buik

daarnet:
rug, benen, buik

klote man, beterschap!

Incline Bp 10x90kg
Smal Bp 6x100kg

Heerlijk gevoel. Nou rust tot maandag en 7 uur ben ik weer van de partij:)

Zojuist:
Benen, schouders en abs.

Zo maar ff FB 3x3
Squat
Bench
Pendlay
Leg curl
Incline bench
Wighted Pull ups
Wighted dips
Bb girls

Ff uurtje en dan nog ff een eindje fietsen buiten want het is heerlijk weer.

massage

Terug
Naar boven