Fitness Seller

Sticky Wat train je straks....

benen en schouders!!

FRONT SQUATS YEAH!!

net benen getraind

hehehe net even wezen schaatsen... dooi, regen, scheuren IN en sneeuw OP het ijs, maar goed de roest is weer van de schaatsen af.

net op twee cracottes en eiwitten gespint, en niet kotsent de les uit gerent. geeft me weer moet voor komende weken!! rust voor de rest..geestelijk voor bereiden voor morgen..

Man man man, vanochtend zet ik hier nog neer dat ik een hersteldag heb. Word ik gebeld om naar de gym te komen, en ja hoor. ik kan het weer niet laten om ja te zeggen.
Zou je op een hersteldag bijvoorbeeld gewoon 45 minuten cardio kunnen doen? (en dan gewoon je whey innemen) Morgen ben ik van plan aan me volgende schema te beginnen, vandaar deze hersteldag).

met het school gaan trainen, enfin ik trainen de anderen een belachelijk 2*15 schema volgen van elke spiergroep 1 oefening (en nee BP DL en SQ mocht niet...) maar ik moecht de grote drie wel :p

rug + schouders

met het school gaan trainen, enfin ik trainen de anderen een belachelijk 2*15 schema volgen van elke spiergroep 1 oefening (en nee BP DL en SQ mocht niet...) maar ik mocht de grote drie wel :p

rug + schouders

MP + box squats + powercleans

Pfff vanochtend benen flink heftig gedaan...
Ik stond toen straks de vaatwasser uit te ruimen en de kramp schoot in m'n linker hamstring, niet normaal! Lekker als de pijn weer weg trekt.:D
Wil vanavond eigenlijk nog ff wat cardio doen, maar hou even een slag om de arm.

nog een keer 90 minuten wezen schaatsen

Conditie> 45 minuten calorien verbranden met joggen.

nu : borst

vanmiddag lekker rug en triceps geknald:D

rust

Morgen Cardio

Benen zomenteen

morgen het volgende:

overhead press (Strict)
floorpress
zitten dumbbelldrukken
pinsquat
boxsquat

Terug