El Animalus
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(smith) Rack lifts (200 kilo lukte bijna, alleen de grip faalde bijna tijdens de lockout zodat ik het snel weer terug bracht naar beneden (schade aan handen bleef beperkt)) Heel bizar trouwens die rack lifts omdat ik ze al die tijd richting een spiegel heb gedaan en ze hebben het rek nu ineens verplaatst naar het raam zodat ik naar buiten zit te kijken)
(smith) Incline press
BB rows
en toen wat lichte pomp-setjes machine press en cable rows.
Vind ik heel vervelend trainen als je met dat soort oefeningen niet in de spiegel kunt kijken!
Zometeen nog even snel rug in de homegym!!!
nee hoor, ga zo lekker pilsen in de stad! Donderdagavond WTF! nu alweer 2 biertjes op helaas, ik ga zondigen! IK POST HIER ALLEEN MAAR VOOR KARMA HAHAHHAHAHA

ook wel weer apart. Je moet veel meer denken over je houding. Lijkt me dat je dat echt heelgoed zonder spiegel moet trainen voordat je iets dergelijks ooit in een wedstrijd zou kunnen doen.
Verder liep er af en toe iemand voor het raam langs... ik hoopte bijna dat ze even stil zouden staan om te kijken.... een beetje extra motivatie bij een max attempt...