Fitness Seller

Sticky Wat train je straks....

Sebiet schouders, triceps en buik!

Borst, biceps en nog een klein beetje buik.

rug/traps/biceps

Bench Press
Pull Up
M.P. / P.P.
B.O.R.
CGBP

Handen/onderarmen met mijn CoC grippers!

(smith) Rack lifts (200 kilo lukte bijna, alleen de grip faalde bijna tijdens de lockout zodat ik het snel weer terug bracht naar beneden (schade aan handen bleef beperkt)) Heel bizar trouwens die rack lifts omdat ik ze al die tijd richting een spiegel heb gedaan en ze hebben het rek nu ineens verplaatst naar het raam zodat ik naar buiten zit te kijken)

(smith) Incline press
BB rows

en toen wat lichte pomp-setjes machine press en cable rows.

Vind ik heel vervelend trainen als je met dat soort oefeningen niet in de spiegel kunt kijken!
Gelukkig dat je niks mankeert!

Zometeen nog even snel rug in de homegym!!!

nee hoor, ga zo lekker pilsen in de stad! Donderdagavond WTF! nu alweer 2 biertjes op helaas, ik ga zondigen! IK POST HIER ALLEEN MAAR VOOR KARMA HAHAHHAHAHA

rug + schouders gedaan, ongeveer een uurtje geleden

rust

Vind ik heel vervelend trainen als je met dat soort oefeningen niet in de spiegel kunt kijken!

ook wel weer apart. Je moet veel meer denken over je houding. Lijkt me dat je dat echt heelgoed zonder spiegel moet trainen voordat je iets dergelijks ooit in een wedstrijd zou kunnen doen.

Verder liep er af en toe iemand voor het raam langs... ik hoopte bijna dat ze even stil zouden staan om te kijken.... een beetje extra motivatie bij een max attempt...

Zometeen nog even snel rug in de homegym!!!

nee hoor, ga zo lekker pilsen in de stad! Donderdagavond WTF! nu alweer 2 biertjes op helaas, ik ga zondigen! IK POST HIER ALLEEN MAAR VOOR KARMA HAHAHHAHAHA

Is maar goed dat negatieve karma niet meer bestaat, anders had je nu een donkerrood balkje gehad vrees ik.:D

ook wel weer apart. Je moet veel meer denken over je houding. Lijkt me dat je dat echt heelgoed zonder spiegel moet trainen voordat je iets dergelijks ooit in een wedstrijd zou kunnen doen.

Verder liep er af en toe iemand voor het raam langs... ik hoopte bijna dat ze even stil zouden staan om te kijken.... een beetje extra motivatie bij een max attempt...

Jazeker, je bent in je hoofd wel goed bezig met je houding, maar dat wil niet altijd zeggen dat hij dan ook correct.
Het is natuurlijk wel zo dat wanneer je een oefening gewend bent, je deze ook
prima op gevoel kunt doen. Tijdens een wedstrijd valt dat helaas weer behoorlijk tegen...

Toen ik van sportschool wisselde, moest ik er byv. heel erg aan wennen dat je niet voor de spiegel kon bankdrukken...
Uiteindelijk gaat dat natuurlijk ook vanzelf, eh nou ja, niet helemaal natuurlijk:D

Pottenkijkers voor het raam lijkt me trouwen ook behoorlijk wennen, idd leuk als je heel zwaar pakt!:cool:

Schoudervullingen getraind.

shoulders & abs

Borst en schouders

Vanavond benen en biceps!

Benen:
Squat 2x20, 3x10
Legpress 3x10
Leg extention 3x10

Calf raise 4x10

Biceps:
Barbell curl 2x20, 3x10
CG preacher curl 3x10