XXL Nutrition

Sticky Wat train je straks....

Benen gedaan nou ja een beetje dan. Normaal is het met een man of10 wel gedaan op de sportschool maar vandaag leek het wel een invasie er waren wel 100 dikbil oldtimers binnen. Ik heb gewoon een half uur met mijn mond open staan kijken naar een paar duizend kilo spek wat tussen de draden van de strings uitpuilden. Wat blijkt ze konden tot gisteren inschrijven zonder administratiekosten te betalen, slik dat word de komende weken een hel in billenland.:eek:

Beetje respect voor ouderen mag je wel hebben, schop ze dus gewoon weg bij de gewenste plaats.

Net UB getraind

Vandaag was mijn borst/triceps dag. Woensdag zijn mijn rug en biceps weer aan de beurt.

Benen gedaan nou ja een beetje dan. Normaal is het met een man of10 wel gedaan op de sportschool maar vandaag leek het wel een invasie er waren wel 100 dikbil oldtimers binnen. Ik heb gewoon een half uur met mijn mond open staan kijken naar een paar duizend kilo spek wat tussen de draden van de strings uitpuilden. Wat blijkt ze konden tot gisteren inschrijven zonder administratiekosten te betalen, slik dat word de komende weken een hel in billenland.:eek:

Geef het nou maar eerlijk toe.
Je bent niet aan trainen toe gekomen, omdat je jouw ogen gewoon niet van al dat lekker af kon houden!:D

...en pas maar op, straks wordt je nog gesmoord door die billen!:lol:

Vanavond weer borst en triceps:

Borst:
Incline dumbbell press 2x20, 3x10
Dumbbellpress 3x10
Fly's 3x10
Decline fly's 3x10

Triceps:
Tricep extention 3x10
Pressdown 4x10

benen :)

squat
leg curl
leg press
leg extension
seated calf raises!

Ondanks de spierpijn van zondag (volume dag) kijk ik uit naar de speed-workout van vandaag, al kan het zijn dat ik geen squats doe maar het op deadlift of cleans houdt. Even afwachten hoe ik door de warming-up heen kom.

Daarna speed bench en BB-rows/chinups.

en dan wat pomp-setjes biceps, triceps en schouders.

en dan heel veel eten :)

net gespint.... :zzz:ben nog steeds niet wakker, slecht teken. morgen weer meting denk dat ik dan wel weer wat vernieuwde energie heb(kan ik wel gebruiken). vanmiddag rug, schouders

Kheb wel pijn in mn linkeronderrug maar goed! Rug/Biceps gaan eraan geloven zometeen!

rug triceps

borst
maar pas om 4 uur vanmiddag, kan nu al niet meer wachten !!!!
damn duurt nog lang

Denk enkel wat cardioooooooooooooooow.:(

Rug/ biceps dag vandaag :)

Quads/hams en kuiten

Full squat 3x6-8
Box squat 3x6-8
Legpress 3x8-10
Leg extentions 3x8-10
Leg curl 3x8-10

Standing calfs 3x8-10
Seated calfs 3x8-10

Crunches 4x20

Ik ga weer met mijn grippers (CoC) aan de slag.
Had erge spierpijn aan mijn handen de laatste dagen, maar dat is nu weg.

Dus handen en onderarmen!

gisteren borst en biceps
vandaag buik en schouders + cardio

Gisteren back and biceps, vandaag schoulders and traps

vanavond Full body

Terug
Naar boven