- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schouders gedaan en 20 jaja 20 min op de crossdevill gestaan. Het is wel een pokkeding hoor als je ff je kop wil afdrogen of iets wilt drinken en die stangen los laat ga je bijna op je plaat of die stangen rammen tegen je armen. Volgens mij word het nooit mijn vriend dat takkeding.![]()
?Schouders gedaan en 20 jaja 20 min op de crossdevill gestaan. Het is wel een pokkeding hoor als je ff je kop wil afdrogen of iets wilt drinken en die stangen los laat ga je bijna op je plaat of die stangen rammen tegen je armen. Volgens mij word het nooit mijn vriend dat takkeding.![]()

Schrijf me maar in voor een wedstrijd fricandellen etenYin Yang/Ton wanneer schrijven we je in voor de Iron Man?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ironman_(triatlon)

Schouders gedaan en 20 jaja 20 min op de crossdevill gestaan. Het is wel een pokkeding hoor als je ff je kop wil afdrogen of iets wilt drinken en die stangen los laat ga je bijna op je plaat of die stangen rammen tegen je armen. Volgens mij word het nooit mijn vriend dat takkeding.![]()

Hmm die onderarmen he daar moeten we het toch eens over hebben vriendik gebruik die stangen niet, zonde van mijn onderarmen![]()

ik gebruik die stangen niet, zonde van mijn onderarmen![]()

ik gebruik die stangen niet, zonde van mijn onderarmen![]()

Zwaarder
genade please.