- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.....pffff heb een weerstand van niks, hele lichaam doet zeer...klote dieet...moet echt ergens de belans tussen mijn voeding , slapen (meer),en trainen gaan vinden.... vandaag rust en even gezond eten bij tanken hopelijk gaat het dan beter. moeten morgen weer knallen met mijn bootcamp:evilnana:, ..heerlijk mag zwaarder, dus zullen ze krijgen ook!!!!!!!!!!!!Je gaat je toch niet afreageren op die bootcamp deelnemers he.....pffff heb een weerstand van niks, hele lichaam doet zeer...klote dieet...moet echt ergens de belans tussen mijn voeding , slapen (meer),en trainen gaan vinden.... vandaag rust en even gezond eten bij tanken hopelijk gaat het dan beter. moeten morgen weer knallen met mijn bootcamp:evilnana:, ..heerlijk mag zwaarder, dus zullen ze krijgen ook!!!!!!!!!!!!
Die balans moet je wel snel vinden hoor anders kost het je alleen maar.
...ff problematisch denk ik, heb mijn vingers vanmiddag gekneusd bij een flinke matpartij op het werk
.Leuke baan man.Misschien dat ik van het weekend nog ga...ff problematisch denk ik, heb mijn vingers vanmiddag gekneusd bij een flinke matpartij op het werk
.
Twee crimo´s moeten neerhalen, dat ging me gelukkig nog goed af maar zo´n blessure blijft lastig, dat koppelen we nog ff terug naar de baas, dat wordt waarschijnlijk de verzekering inschakelen.

Misschien dat ik van het weekend nog ga...ff problematisch denk ik, heb mijn vingers vanmiddag gekneusd bij een flinke matpartij op het werk
.
Twee crimo´s moeten neerhalen, dat ging me gelukkig nog goed af maar zo´n blessure blijft lastig, dat koppelen we nog ff terug naar de baas, dat wordt waarschijnlijk de verzekering inschakelen.