Fitness Seller

Sticky Wat train je straks....

vanmorgen benen/schouders gedaan

NU LEKKER WEEEEEEKEEEEND!

:mad:.....pffff heb een weerstand van niks, hele lichaam doet zeer...klote dieet...moet echt ergens de belans tussen mijn voeding , slapen (meer),en trainen gaan vinden.... vandaag rust en even gezond eten bij tanken hopelijk gaat het dan beter. moeten morgen weer knallen met mijn bootcamp:evilnana:, ..heerlijk mag zwaarder, dus zullen ze krijgen ook!!!!!!!!!!!!

Benen, Squat en Legpress..

Biceps, wat kabel, preacher curl en hamertje tik.
Triceps, dipje dip, en nog 2.. moet nog ff kijken wat.

Eerst nog ff anderhalf uur ''werken''.

Hopelijk wil het lukken vandaag,
ben erg gaar van mijn upper body gedoe van gister...

Laatst bewerkt:
vanavond geen training...
wel potje zaalvoetbal met uitje van werk!

borst triceps benuhhh !

Squat, Benchpress, Chinnen, en wat arm en schouder werk.

Kortom fullbody knallen!

Ben nog kapot van de beentraining van vanochtend, me bene ''trillen'' nog steeds (H)

Morgenochtend lekker borst,tri's en wat chinups ;)

Deze week gestart met LB/UB schema, dit wordt me tweede lower body training deze week:

• Barbell lunges
  • Walking dumbbell lunges
  • Deadlift
  • 45 graden legpress
  • Staande kuiten in de smith
  • Kuiten op de legpress
Nu nog effe goed volvreten en zo hard aan de bak :D

Net klaar met buikspieren + onderrug + cardio..... Morgen weer fullbody

Quads + kuiten gedaan, voor het eerst 75x10x4 gedaan, deed eerst altijd een Full squat vandaar dat ik altijd zon pijn aan mn knieën had

pushpress
floorpress
zittend dumbbelldrukken
squats of deads

Net hele brute biceps/triceps/side delts training gehad
Training was één grote superset :)

:mad:.....pffff heb een weerstand van niks, hele lichaam doet zeer...klote dieet...moet echt ergens de belans tussen mijn voeding , slapen (meer),en trainen gaan vinden.... vandaag rust en even gezond eten bij tanken hopelijk gaat het dan beter. moeten morgen weer knallen met mijn bootcamp:evilnana:, ..heerlijk mag zwaarder, dus zullen ze krijgen ook!!!!!!!!!!!!
Je gaat je toch niet afreageren op die bootcamp deelnemers he:D Die balans moet je wel snel vinden hoor anders kost het je alleen maar.

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.015
Misschien dat ik van het weekend nog ga:dunno:...ff problematisch denk ik, heb mijn vingers vanmiddag gekneusd bij een flinke matpartij op het werk:(.
Twee crimo´s moeten neerhalen, dat ging me gelukkig nog goed af maar zo´n blessure blijft lastig, dat koppelen we nog ff terug naar de baas, dat wordt waarschijnlijk de verzekering inschakelen.

Misschien dat ik van het weekend nog ga:dunno:...ff problematisch denk ik, heb mijn vingers vanmiddag gekneusd bij een flinke matpartij op het werk:(.
Twee crimo´s moeten neerhalen, dat ging me gelukkig nog goed af maar zo´n blessure blijft lastig, dat koppelen we nog ff terug naar de baas, dat wordt waarschijnlijk de verzekering inschakelen.
Leuke baan man.:D

Ben je mooi klaar mee!
Nu ben je misschien wel veroordeeld tot apparaten:D

Ik train zodalijk mijn penis op herhalingen.

ik ga zo trainen met mijn buurvrouw.

Even een paar uur pitten en dan 50km mountainbiken.

Terug
Naar boven