Na ruim een half jaar meer op spieruithouding gericht te zijn geweest, afgelopen weken weer een beetje op absolute kracht aan het trainen. Dit houdt voor mij in: zware gewichten, geen cardio voor de gewichtentraining(ik werk normaal voor de gewichtentraining een interval looptraining af van 30min) met als laatste set het gewicht waarmee ik net 6 tot 8 herhalingen kan maken. En de gewichten zijn weer omhoog aan het gaan, and im lovin it!!!
fullbody gehad:
behind the neck press:
8x 50kg
8x 80kg
7x 100kg
Chinnen met de gewichtengordel
8x -
8x +20kg
8x +30kg
Incline bench
16x 60
8x 90kg
8x 110kg
6x 130kg
Roeien op de hammer:
kon ik gewichten op blijven gooien laatste set zat ik op 180kg for 8reps
Kwam eerlijk gezegd geen einde aan deze training, althans voor mijn gevoel. ik bleef fit, bleef me sterk voelen, normaal zou ik nu gaan isoleren voor de biceps/triceps, maar nu nog ff borst en rug verder aangepakt:
1-arm incline dumbbell drukken:
zwaartste halter gaat maar tot 32kg, voor mijn gevoel kon ik reps blijven uitdrukken, zowel links als recht gestopt op 18reps. (vanaf volgende week neem ik mijn eigen losse dumbbell stangetjes mee, zodat ik er zelf losse schijven op kan zetten en zo dus zwaarder kan gaan, want van die 32kg wordt niemand vrolijk

)
hierna towl chin ups gaan maken, dus aan de badstoffen handdoek op gaan trekken.
3sets van 16 reps was de bedoeling, maar is me maar bij 1 set gelukt, hierna liet de grip me in de steek dus ik kwam uit op:
1x 16reps
1x 11reps
1x 7reps
toen biceps en triceps gaan isoleren met supersetjes:
1set 8 reps concentratie curl op de het preachercurlbankje met 22kg direct derna gevolgd door 50reps behind the bench dippen. Deze superset is me maar 2x achter elkaar gelukt toen was ik echt leeg.
Buik nog aangepakt
1x 200reps op crunchbankje
2x 50reps met 10kg side to side cruchen voor de zijkant van de abs.
Voor mijn gevoel super getraind, mega pomp, mega energie!!!