Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
deadlift 6x 6x 6x 6x
leg extension 10x 15x 10x 15x 16x
legpress 20x 20x 20..15x, schijf flikkerde eraf
calve raise 20x 20x 20x
hanging leg raise 15x 10x...ik ging kapot, snel naar huis voordat me eten omhoog kwam

Was het lekker? vertel eens wat heb je allemaal gevreten!!!!!...net gespint..vanmiddag schouder benen, gister junkdagje genomen..mijn steenvaste verzuring is gelukkig minder, en mijn humeur is eindelijk weer top!!! straf me zelf zo wel weer wat meer met mijn benen trainen
![]()

haha die hanging leg raises doen het em altijd, keren me maag om 
Respect voor jou zo op je nuchtere maag, voor dat ik wat doe zitten er al 3 bakken zwarte koffie, 4 bruin brood met beleg en een shake in.vanmorgen 33min. crosstrainer nuchter
vanavond: vervolg beentraining van gisteren
haha die hanging leg raises doen het em altijd, keren me maag om
![]()
, maar dan die eiwitten erin gooien hoor!
Respect voor jou zo op je nuchtere maag, voor dat ik wat doe zitten er al 3 bakken zwarte koffie, 4 bruin brood met beleg en een shake in.

We gaan het proberen...rug en biceps, eens kijken wat de dag van vandaag gaat brengen
.

en zijn de vingers twee maal zo groot
. Morgen gaan we gewoon weer..........Ondanks gekneusde vingers toch een aardige training kunnen draaien, al zie je na zo'n training dan wel witen zijn de vingers twee maal zo groot
. Morgen gaan we gewoon weer..........