XXL Nutrition

Sticky Wat train je straks....

Vandaag spierpijn, morgen weer actief bewegen. (speed / recovery)

Inderdaad zeg, alsof hij het echt leuk vindt;)
Ja ja ik vindt het leuk ik heb het lachend gedaan 30 min cross met opgepofte armen!! En nou ben ik gewoon pist of want Jerney doet gewoon weer 50 min alsof het niks is. Ik heel trots 30 min gedaan met een knalrooie kop en een lekke koppakking en een stuk leer in mijn mond zo droog was me tong. Doet zij gewoon weer 50 min alsof het niks is.:mad:
Nou morgen doe ik het mooi niet! ben niet gek!!!!!

Ja ja ik vindt het leuk ik heb het lachend gedaan 30 min cross met opgepofte armen!! En nou ben ik gewoon pist of want Jerney doet gewoon weer 50 min alsof het niks is. Ik heel trots 30 min gedaan met een knalrooie kop en een lekke koppakking en een stuk leer in mijn mond zo droog was me tong. Doet zij gewoon weer 50 min alsof het niks is.:mad:
Nou morgen doe ik het mooi niet! ben niet gek!!!!!

:roflol:

Maar ik kan haast geen kt doehoennn, vind ik ook veel leukerrrr!!!!

Enne, een bidonnetje wil ook wel eens hellupe!:D;)

rug triceps
7x140kg deadlift yeah pr

morgen borst biceps

olé :banana:

heb vandaag m'n eerste revalidatietraining bij de fysio-therapeut achter de rug. kon sinds november niet meer trainen vanwege dubbele schouderblessure (bepaalde spiergroepen waren niet netjes meegegroeid tov de rest). de pijn lijkt weg te blijven en mag vanaf nu weer lichte oefeningetjes beginnen doen. ben echt blij, de afgelopen maanden waren maar deprimerend en pijnlijk.
ik hoop dat het zo blijft en dat ik binnenkort weer voluit mag gaan :D

olé :banana:

heb vandaag m'n eerste revalidatietraining bij de fysio-therapeut achter de rug. kon sinds november niet meer trainen vanwege dubbele schouderblessure (bepaalde spiergroepen waren niet netjes meegegroeid tov de rest). de pijn lijkt weg te blijven en mag vanaf nu weer lichte oefeningetjes beginnen doen. ben echt blij, de afgelopen maanden waren maar deprimerend en pijnlijk.
ik hoop dat het zo blijft en dat ik binnenkort weer voluit mag gaan :D
Niet meteen forceren he omdat het geen pijn doet!:rolleyes:

Daarstraks UB getraint

Morgen knallen we borst !

vandaag borst , schouders, rug gedaan.

Zometeen weer 36 min.. crosstrainer op heuvel.

borst triceps benuhh

:banana:..heb eindelijk een goed trainingsmaatje gevonden!!!!! kon ik echt wel gebruiken, word lekker pijn lijden:D:D:D. met 15 min. spinning geven, en vanmiddag schouders..

Vandaag Lower body!

Squat 5x5
Lunges 5x5
Leg extention 3x10
Leg curl 3x10

Calfraise 5x5

Rope crunch 3x10
Side machine crunch 3x10

+ wat cardio!

Terug
Naar boven