MuscleMeat

Sticky Wat train je straks....

Vandaag rug/schouders/buik/cardio gedaan.
Van het weekeinde niets.
Lichaam heeft rust nodig.

Ik ga vroeg slapen, morgen de hele dag met mijn nichtje van 5 op pad, vreet meer energie dan welke andere training dan ook dus wish me luck!!

gister dumbbell press, chins, mp, dips, seated row en buik sessie gedaan, komende maandag weer knallen

vandaag geen KT! maar ik ga wel ff beuken op mn ATB.

zometeen rug, traps, bicep en buik

rug:
Yates row 3x10
Chin up 3x10
Single arm pulldown 3x10
Pullover 3x10

Traps:
Dumbbell shrugs 6x10

Biceps:
Barbell curl 5x5
CG cable preacher curl 3x10

Buik:
Rope crunch 3x10
Side machine crunch 3x10

Mogguh!
Ben nog wel even wezen mountainbiken trouwens, nu even koffiedrinken en wachten tot het zware werk beginnen gaat.

Rug, borst, benen

Mogguh!
Ben nog wel even wezen mountainbiken trouwens, nu even koffiedrinken en wachten tot het zware werk beginnen gaat.

Ik weenie wat het is, maar kben altijd zo benieuwd naar uwe fysiek.. 129 kilo.. Beest.. En je sport ook nog vet veel.. altijd fietsen.. men wat zal jij moeten eten en droog staan..

biceps triceps gedaan :sd:

Lichte dumbbelltraining voor schouders/biceps/triceps
abs op de wellnessbal + onderrug en hamstrings

Vandaag rustdag ;)

Vandaag biceps en triceps gedaan + cardio
Morgen een dagje rust :D

morgenochtend rug, triceps .

Vandaag LB gedaan.

Vandaag druk geweest met nichtje van 5, veel gelopen en in kermisatracties gezeten...
Vanavond toch maar gaan trainen, borst, schouders, triceps en biceps, die laatste zijn helemaal naar de klote gegaan daarnet.
Bij de Dumbbell Alternate Bicep Curl gebruik ik dumbbells van 26kg elk, bij de Preacher Curls kan ik echter veel minder gewicht aan, kennelijk nog even de juiste hoek en zo proberen.
Nu even zondigen met een paar After Eights en een halve fles Coca Cola en dan verrot op de bank liggen, was weer een lekker dagje;-)

Morgenvroeg 50min circuit cardio + abs op lege maag

Rust

borst/schouders en cardio!

rust vandaag!

Vanaaf lekker joggen en morgen fullbody workout A

Fullsquat
Benchpress
Pendlay row
Dippen
Bb curl

30 min cardio

Terug