AndroidHealthClinic

Sticky Wat train je straks....

onder-rug, biceps......buik.

Vanochtend....schouders, rug en triceps.

Rust

Net full body getraind. Nu rusten, en Dinsdag weer knallen. Nog wel voetballen (hobby).

training olympisch liften

Rug en bicepsss

Sportschool is vandaag dichtgegaan tot dinsdag :(, dus net even 5 kwartier voluit gefietst.... morgen voetballen, zondag rust, maandag weer voetballen en dinsdag weer knallen! Borst staat dan op het programma... Btw, nu nog ff snel boven wat buikspieroefeningen doen en de haltertjes erbij pakken, heb ik tenminste nog het idee dat ik IETS nuttigs gedaan heb

borst/triceps, vanwege kots neigingen voortijdig gestaakt :(

Vanmiddag 83km gemountainbiked.

Vandaag was het normaal borst/schouders/buik, maar met dat goed weer laat gegeten, mijn eigen afgepeigerd door met den hond te spelen, moest ek normaal nu nog gaan trainen. Weinig zin in dus.

Ik dacht ik ga morgen dan in de plaats trainen, maar morgen ga ik een balletje stampen met dat goed weer, en dan komt mijn dieet er ook weer niet super uit. Dus uiteindelijk heb ik dan maar besloten van het ervoor te laten voor deze week. Deze week zullen het dus 4 daagjes inplaats van 5 zijn.

Maar ken je dat. Dan lig ik zo echt in een tweestrijd met mezelf eh. Zit ik tege mezelf te vertellen van "nee gast, karakter en gaan trainen. Is het niet vandaag, dan doe je morgen in de plaats" Lig ik dat zo kei lang af te wegen tegen mekaar. Zo echt in u eigen een beetje teleurgesteld zijn dat je "maar" 4 dagen traint deze week, terwijl je eigenlijk niet echt reden hebt om teleurgesteld te zijn dat je een dagje skipped, ma toch... ENZ ENZ... hahaha

Ma kom zeg, den boog moet niet altijd gespannen staan. :p

Kenkerrrrrrrrrrrrrrrrr

vandaag borst gepakt

eerst 10x60
6x140
1x150
1x160
1x170

had nog naar de 180kg kunnen gaan maar last van schouder

Ik zit te twijfelen..zal ik wel of niet gaan vandaag..Voel me niet zo tof :yawn:

Ik zit te twijfelen..zal ik wel of niet gaan vandaag..Voel me niet zo tof :yawn:

Ik vcoel me ook minder! Was 3:00 uur thuis vannacht...dus wordt even wat lichter..

Benen, borst, schouders..

Benen:
Leg extention 3x10
Calf raise 3x10
Toepress 3x10

Borst:
Dumbelpress 3x10
Incline fly's 3x10

Schouders:
OH-press 3x10
Side raise 4x12
Front raise 3x10
Facepull 3x10

Lb

Borst en triceps

Kom net uit bed en voel me geweldig.. vanmiddag proberen een nieuwe PR neertezetten met Deads!

Borst + kuiten + Hams en MAYBEEEEEEEEEEE HIIT

Terug
Naar boven