Fitness Seller

Wat vinden jullie bijzonder irritant in jullie sportcentrum ?

parallel squatten is k*tter voor je knieen dan full -> feit. Net als met de duimloze bench grip = blessuregevoeliger. Hier valt wel het een en ander over te vinden aan informatie.

-mensen die curlen in het squatrack
-een n*ger die constant met opgestoken borst zichzelf voor de spiegel bewondert
-kerel die constant stoer vooropgebogen door de gym loopt maar wel nauwelijks kan squaten
-kerel die zelf nauwelijks benen traint en me komt zeggen dat ik niet zo diep mag zakken tijdens het squaten en legpressen want "volgens de instructeur is dat niet goed voor de knieen"
-ventjes die van machine naar machine lopen en vervolgens rondkijken of je hun brute kracht wel gezien hebt...
-mensen die meer staan te babbelen dan daadwerkelijk te trainen
-Anorexia patienten op de cardio machines

Laatst bewerkt:
Barvrouw die een skihut cd aanzet, "kom op jongens, we gaan springen! heeelaaa heeelaaa hooo trallalala" :fire::fire:

Whahahahaha

Ik erger me niet zo hard meer, je hebt er toch niks aan. Focus me lekker op me training. Enige "probleem" is dat er enorm veel humor in de trainzaal is, maar dat vind ik wel tof.

Waar ik vroeger trainde hamerde ze iedere training erop dat je EERST je cardio moest doen :p

Maw -> goede raad van ignorante agrariers scrotums zijn best wel storend :p

De sportschool houder wilde geen kracht honk..met als resultaat, k*t muziek...en geen kabels!! En mensen die het sporten niet seriues nemen en de bekende thee kransjes..

SHUT UP AND TRAIN!!

losers die het denken beter te weten

nu nergens meer aan k ga thuis trainen

Al die gasten die lopen zeuren dat je AAS e.d. gebruikt omdat je groot/breed bent zouden we eigenlijk t-shirts moeten laten drukken.

"Dit fysiek is bereikt door goede voeding en hard trainen."
[plaatje BBér met een broodje gezond of zoiets en een boek in zijn andere hand met een halter in zijn nek]
Niet door bezigheidstherapie in machientjes"​

Of iets anders wat komisch doch beledigend is ;)

Is een soortgelijk topic over geweest. BB shirts ofzo. Ik heb toen deze besteld:

"No, I don't take steroids, but thanks for asking." :P

dit topic vult zichzelf snel zeg.

blijkbaar veel frustraties

ik erger me aan mensen die 2 dingen tegelijk willen doen en dan steeds 1 oefening bezet houden terwijl ze met een andere bezig zijn
benchen en the abzz bijvoorbeeld
en dan ook nog geiriteerd raken als je vraagt van wie die handdoek is die er al 15min op een app. of zo hangt.

die stomme powerplate
als dat ding aangaat denk ik dat men de muren eruit aan het hammeren is....gvd

mensen die met meerdere gaan trainen en dan alleen maar praten terwijl ze het bezet houden of als ze in de gym aankomen bekende tegen komen en dan het zelfde gaan doen
en mensen die aan de bar gaan hangen 90% van de tijd die ze in de gym verbrengen

• k*tmuziek in de gym
  • curlz in het powerrek
  • flies in het powerrek
  • breezers die een uur bankdrukken met 4 maar feitelijk 3 set doen met pussyweights
  • mensen die vragen of deadlift niet slecht is voor men rug ( voor mijn rug niet, voor jouw rug mss wel )

Voor de rest is men gym wel best cool :p
  • Eigenaars zijn vriendelijk en helpen goed ( gistren nog gespot door eigenaar op 190kg squat )
  • mag magnesium gebruiken
  • enigste die af en toe es zitten te staren of raar kijken naar me komen er zowiezo niet veel, degene die er vaak en hard trainen kom ik goed mee overeen :)

Een sportcentrum zonder krachtsportfaciliteiten is nr. 1 irritant voor mij.

1. De trainigsinstructeur kijkt veel te graag in mn decollete, met als excuus dat hij mn piercing aant bewonderen is

2. De "slaapmuziek"

3. De jumperkes die veel te zware gewichten nemen en daardoor de oefening niet fatsoenlijk uitvoeren en maar wat aanmodderen en stoer proberen te doen

4. Mensen die raar staan te kijken als ik met gewichten bezig ben (maar krijg ook vaak goeie reacties dus stoor mij er niet meer echt aan)

5. Zaagwijven die een half uur lang op een matje liggen te kletsen en smsjes liggen te sturen en dan na twee uur denken dat ze goed getraint hebben

Al bij al valt het wel mee, probeer mij er niet te veel aan te ergeren maar het is soms wel lachwekkend :D

Ik was er nog een vergeten.

Bij ons geven ze ook fitnesscursusen (:eyes:) en tijdens deze cursus wordt een gedeelte van die zaal afgesloten voor de cursusdeelnemers.

Resultaat: No space at all, ook lekker als je een PR moet squatten en er staan noobs naast je te curlen. Brutal loss of concentration.

Oja er is ook nog een instructeur, "Ben", een regelrechte reincarnatie von der Fuhrer himself. :eyes:
Hij behandelt mensen met weinig respect, weet het altijd beter, is zeer arrogant, doet partial chins voor veel reps en denkt dan dat hij buff is. etc.

Laatst kwam het zo ver dat hij zei dat we de bar te hard teruglegden bij DL's, en vervolgens begon hij onze "glute ham raise" opstelling af te kraken.
"Breek maar af, we klooien hier niet met machines".

Nadat ik met mijn ogen rolde zei hij:
"We kunnen ook naar de directeur gaan dan vertel je hem maar hoe het zit, of we kunnen het in de dojo van man tot man uitvechten(hij geeft ook judoles)."

My lord, I'm terrified! :eyes:

Ik heb zo het idee dat wij op dezelfde plek trainen ;)

Hetgeen ik en vast iedereen het meest vervelende vindt is dat je moet wachten voor een bepaalde oefening te doen. Andere oefeningen bestaan uiteraard wel maar toch even niet als je je schema wil naleven..

Als een apparaat bezet is vraag je toch gewoon of je even kunt meedoen jongens?
Doe ik ook bij ons in de gym en mensen vragen het ook aan mij.
Hetzelfde met dumbbells.

- Mensen die een "adempauze" nodig hebben en dan buiten een sigaret gaan roken.
- Slechte instructeurs, zoals iemand die je je triceps liet laat trainen op een lever-pulldownmachine(geen grapje, echt gebeurd).

Is een soortgelijk topic over geweest. BB shirts ofzo. Ik heb toen deze besteld:

"No, I don't take steroids, but thanks for asking." :P

link? :D

Laatst bewerkt:
Mensen die vinden dat ik geen lawaai mag maken als ik met pussygewichten train. Je bent zelf ook ooit begonnen met lichte gewichten dus laat mij brullen, puffen en zweten met mn 70 kg squat. Niet iedereen is geboren als bokito :(

In de gym: instructeur die de muziek uitzet of zachter zet omdat hij het geen algemene muziek vind (soulfly:D). Rot toch lekker op, ik heb overlegd met de anderen en zij vinden het goed waar bemoeid dat stuk ongeluk zich mee.
Vervolgens ook nog enorme discussies beginnen dat je geen schijven naast de BP mag leggen terwijl je met iemand anders traint die met andere gewichten traint.

Rommel in het squatrek (handdoeken, flesjes water, mensen die curlen en alle andere meuk waardoor ik niet kan squatten)

Mensen die een biceps curl zo raar uitvoeren zodat het lijkt alsof bezig zijn met nordic walking.

Rommel in het squatrek (handdoeken, flesjes water, mensen die curlen en alle andere meuk waardoor ik niet kan squatten)

Als mensen curlen in het squatrack, vraag je toch of je er ff bij mag omdat je wil squatten. Pakken ze maar ergens anders een barbell. Beetje ballen tonen:p

Als mensen curlen in het squatrack, vraag je toch of je er ff bij mag omdat je wil squatten. Pakken ze maar ergens anders een barbell. Beetje ballen tonen:p

Het komt gelukkig niet zo vaak voor omdat we ook 2 bicepsbankjes hebben met ez barbell, maar anders vraag ik het gewoon even hoe lang ze nog bezig zijn, en dan sleep ik vast wat schijven naar het rek toe.

Er schiet me nog iets te binnen waar ik me ongelofelijk aan irriteer. Mensen die een oefening verkeerd uitvoeren, met veel te veel gewicht en dan maar 50% van de rom pakken. Vervolgens kijken ze je raar aan als jij met minder gewicht staat te hijgen en puffen terwijl je de oefeningen technisch correct uitvoert.

Het komt gelukkig niet zo vaak voor omdat we ook 2 bicepsbankjes hebben met ez barbell, maar anders vraag ik het gewoon even hoe lang ze nog bezig zijn, en dan sleep ik vast wat schijven naar het rek toe.

Er schiet me nog iets te binnen waar ik me ongelofelijk aan irriteer. Mensen die een oefening verkeerd uitvoeren, met veel te veel gewicht en dan maar 50% van de rom pakken. Vervolgens kijken ze je raar aan als jij met minder gewicht staat te hijgen en puffen terwijl je de oefeningen technisch correct uitvoert.

zo is dat! ;)

cheaten/partial support kan heel zinvol zijn, zolang je het bewust doet. hangt van het doel af. stricte uitvoering is zooooow 2006

ieder zijn ding toch:)

Terug
Naar boven