duimloze grip bij benchen is dan ook niet erg verstandig wil je blessures voorkomen.
EENS!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
duimloze grip bij benchen is dan ook niet erg verstandig wil je blessures voorkomen.

Barvrouw die een skihut cd aanzet, "kom op jongens, we gaan springen! heeelaaa heeelaaa hooo trallalala"![]()
Al die gasten die lopen zeuren dat je AAS e.d. gebruikt omdat je groot/breed bent zouden we eigenlijk t-shirts moeten laten drukken.
"Dit fysiek is bereikt door goede voeding en hard trainen."
[plaatje BBér met een broodje gezond of zoiets en een boek in zijn andere hand met een halter in zijn nek]
Niet door bezigheidstherapie in machientjes"
Of iets anders wat komisch doch beledigend is![]()

Ik was er nog een vergeten.
Bij ons geven ze ook fitnesscursusen () en tijdens deze cursus wordt een gedeelte van die zaal afgesloten voor de cursusdeelnemers.
Resultaat: No space at all, ook lekker als je een PR moet squatten en er staan noobs naast je te curlen. Brutal loss of concentration.
Oja er is ook nog een instructeur, "Ben", een regelrechte reincarnatie von der Fuhrer himself.
Hij behandelt mensen met weinig respect, weet het altijd beter, is zeer arrogant, doet partial chins voor veel reps en denkt dan dat hij buff is. etc.
Laatst kwam het zo ver dat hij zei dat we de bar te hard teruglegden bij DL's, en vervolgens begon hij onze "glute ham raise" opstelling af te kraken.
"Breek maar af, we klooien hier niet met machines".
Nadat ik met mijn ogen rolde zei hij:
"We kunnen ook naar de directeur gaan dan vertel je hem maar hoe het zit, of we kunnen het in de dojo van man tot man uitvechten(hij geeft ook judoles)."
My lord, I'm terrified!![]()

Is een soortgelijk topic over geweest. BB shirts ofzo. Ik heb toen deze besteld:
"No, I don't take steroids, but thanks for asking."![]()

). Rot toch lekker op, ik heb overlegd met de anderen en zij vinden het goed waar bemoeid dat stuk ongeluk zich mee.Rommel in het squatrek (handdoeken, flesjes water, mensen die curlen en alle andere meuk waardoor ik niet kan squatten)

Als mensen curlen in het squatrack, vraag je toch of je er ff bij mag omdat je wil squatten. Pakken ze maar ergens anders een barbell. Beetje ballen tonen![]()
Het komt gelukkig niet zo vaak voor omdat we ook 2 bicepsbankjes hebben met ez barbell, maar anders vraag ik het gewoon even hoe lang ze nog bezig zijn, en dan sleep ik vast wat schijven naar het rek toe.
Er schiet me nog iets te binnen waar ik me ongelofelijk aan irriteer. Mensen die een oefening verkeerd uitvoeren, met veel te veel gewicht en dan maar 50% van de rom pakken. Vervolgens kijken ze je raar aan als jij met minder gewicht staat te hijgen en puffen terwijl je de oefeningen technisch correct uitvoert.