- Waardering
- 410
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kreeg je vroeger niet zo'n museumjaarkaart bij de rabobank?Omdat musea anders niet overleven, moet dan alles maar winstgevend zijn in dit land? Ben je nou ech zo'n pauper dat je niet kan beseffen dat kunst en andere culturele uitingen een verrijking bieden voor velen? Heb zelf in ieder geval een museumjaarkaart waardoor je er tenminste voor zorgt dat musea weer wat meer ruimte hebben om kunstwerken aan te kopen maar het zou beter zijn als musea grotendeels gratis waren. Net zoals in de UK.
Heb je alleen wel eens gekeken na wat voor rijen er staan bij die musea in Amsterdam?
Trekt behoorlijk wat toeristen.
Jij denkt vanuit jezelf, niet iedereen is als jou.Ik durf niet te geloven dat iemand alleen voor het rijksmuseum naar ons mooie land komt.
Ik ben bang dat Klaaswitz je nu gelijk met de grond gaat maken.![]()
Kunst en Cultuur is het geweten en besef van een samenleving. Meer wil ik er niet over kwijt, dat werkt toch niet bij dat soort types.
Ik heb het wel met Harcore kaalkoppie eens hoor. Alles wat geen nut heeft in de hedendaagse maatschappij hoeven we imo niet te ondersteunen.
Omdat musea anders niet overleven, moet dan alles maar winstgevend zijn in dit land? Ben je nou ech zo'n pauper dat je niet kan beseffen dat kunst en andere culturele uitingen een verrijking bieden voor velen? Heb zelf in ieder geval een museumjaarkaart waardoor je er tenminste voor zorgt dat musea weer wat meer ruimte hebben om kunstwerken aan te kopen maar het zou beter zijn als musea grotendeels gratis waren. Net zoals in de UK.
De hitte slaat toe bij mensen hier op DBB. En cultuur is gewoon een pure geldverspilling, jij komt toch ook niet betalen voor mijn hobby?Wel grappig de personen die de Nederlandse cultuur verdedigen in andere topics willen geen cent uitgeven aan zaken die diezelfde cultuur in stand houden, dat is dan plots verspilling.
Alles wat geen nut heeft in de hedendaagse maatschappij hoeven we imo niet te ondersteunen.

don't get me wrong...
maar
Al het geld dat ze pompen in mensen die vanuit buitenland hier komen wonen.
Waarom? Omdat er al genoeg mensen van eigen bevolking op straat leven en/of onder de armoedegrens leven...
Vrij subjectieve bewering, wie bepaalt wat nuttig is en wat niet? Dan komen we weer bij 't aspect volksvertegenwoordiging en zo krijgen we vanzelf die eeuwige zeikcirkel die maar rond blijft gaan.![]()
Nee nee je begrijpt me verkeerd. Mijn intellect staat niet toe om te begrijpen dat iets dat voor mij niet nuttig is voor andere mensen wel nut kan dragen.
Alles wat nutteloos is RAUS.
Heb je alleen wel eens gekeken na wat voor rijen er staan bij die musea in Amsterdam?
Trekt behoorlijk wat toeristen.

Wat vinden jullie de grootste geldverspilling van de overheid? Bijvoorbeeld: Immigratie, Defensie, onterechte uitkeringen, ontwikkelingshulp etc...?