Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
Ik ga er niet meer op in. Wat een lekker leven moet jij hebben, zo lekker simpel en zwart-wit
gemakkelijk

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga er niet meer op in. Wat een lekker leven moet jij hebben, zo lekker simpel en zwart-wit

Als Angelus zich weer eens nonchalant laat gaan zonder zenuwachtige calculatie blijkt z'n onderliggende authenticiteit altijd met een provinciaal embleem te zijn bedrukt.
weet nu niet als dit een belediging of compliment is, ik vermoed het eerste
Vat het op als een onthulling over je karakteristieke aard die ik transparant maak voor andere leden die tot op heden niet door je gesluierde pedanterie wisten heen te prikken.
zorg tenminste dat je crap op elkaar volgt marky!Lees dit topic nog eens als je 30 bent, heeft het vast en zeker een hele andere betekenis.
(zoja, zou ons intellect weleens met mekaar willen vergelijken
)
(zoja, dan heb je het fout want ik doe dit ALTIJD, ook in dit topic
)Is allemaal onderzocht nochtans... Je berekening van doodstraf klopt helaas niet, er komt veel meer bij kijken qua kosten.Ik weet het is offtopic, maar persoonlijk begrijp ik de opmerking dat doodstraf duurder is dan levenslang niet, even los van het feit dus dat ik geen voorstander ben van deze strafmaat ...
Levenslang is qua kosten voor de samenleving even kort door de bocht 100 euro per dag, 365 dagen per jaar en dat even voor het gemak die 30 jaar, dan heb je dus 100x365x30 = 1.095.000 euro per gedetineerde. Doodstraf is misschien 500 euro voor die spuit, 5.000 euro voor een simpele begrafenis en 145 euro voor een uurtje psychologensupport voor de nabestaanden .... 5.645 euro per gedetineerde voor de samenleving .....oftewel 1 miljoen of nog geen 6.000 euro??
Grtz,
Aad ~ Doix
alles dat duidelijk rechtstreeks of onrechtstreeks de koopkracht verlaagt en wat geen bewezen nut heeft.
Ontwikkelingshulp is de numero 1 op de lijst.
aan je intellectueel kapitaal snijden als non-derde wereld land. Het is duidelijk dat jij inderdaad nooit gestudeerd hebt...
Jawel anders overleven ze niet, oh wacht, dat was net de hele idee. Darwin FTWSowieso bijstand. Begrijp dat niet hoor. Je gaat mensen die niet werken toch niet gewoon geld geven.
Jawel anders overleven ze niet, oh wacht, dat was net de hele idee. Darwin FTW![]()

Sowieso bijstand. Begrijp dat niet hoor. Je gaat mensen die niet werken toch niet gewoon geld geven.
“The hardest thing in the world to understand is the income tax.” — Albert Einstein
Niet de minste zou je zeggen.