Fitness Seller

Wat vinden jullie de grootste geldverspilling van de overheid

Nu begin ik me toch wel zorgen om je te maken terwijl je net zo helder leek.

Je gaat inderdaad geen belasting betalen ZODAT andere mensen lui op hun gat mogen blijven zitten.

Mooi is dat zo'n 'titatenstrijd' tussen Beginnerbb en PatrickvH. Alsof je naar een tenniswedstrijd zit te kijken tussen aan de ene kant een speler die in plaats van een tennisracket met een koekenpan slaat en aan de andere kant zo'n ouderwetse tennisspeler volledig perfect uitgedost in zo'n typische jaren 80 tennis outfit maar dan zijn zweetband iedere keer iets te ver over zijn ogen heen trekt.

Mooi is dat zo'n 'titatenstrijd' tussen Beginnerbb en PatrickvH. Alsof je naar een tenniswedstrijd zit te kijken tussen aan de ene kant een speler die in plaats van een tennisracket met een koekenpan slaat en aan de andere kant zo'n ouderwetse tennisspeler volledig perfect uitgedost in zo'n typische jaren 80 tennis outfit maar dan zijn zweetband iedere keer iets te ver over zijn ogen heen trekt.

:roflol: :roflol: :roflol:

Mooi figuur ben je Klaaswitz echt waar dit bedoel ik positief.
Zal je belonen met wat karma.

Had overigens eerder opermerkingen van jou naar mij verwacht.

Laatst bewerkt:
Je betaalt niet eens zelf belasting man! :D

Exactly! :roflol:

Die EricR vergeet ook niks.

Het schijnt dat over een uitkering ook belasting word geheven.
Ik heb iig een teruggave van een toch mooie ruime 700 euro. :D

Edit: wel flauw dat je dit weer even er in moet wrijven op zo'n moment.

Laatst bewerkt:

Ik geniet meer van mijn woordenwisselingen met u:sad:

---------- Toegevoegd om 13:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:02 ----------

Nu begin ik me toch wel zorgen om je te maken terwijl je net zo helder leek.

Je gaat inderdaad geen belasting betalen ZODAT andere mensen lui op hun gat mogen blijven zitten.

Wat moet ik hier nou weer mee? Ik vertel je toch net dat die post sarcastisch is en totaal niet serieus te nemen is.

• Topic Starter Topic Starter
Het antwoord op de vraag is voor mij: Ontwikkelingshulp, alle uitgaven aan allochtonen, koningshuis, kunst, milieu en denk nog wel meer maar daar moet ik even opkomen

Ik dacht altijd dat die zogenaamde lui die 'tegen kunst en milieu' zijn een soort van macaber fabeltje was maar ze bestaan kennelijk echt. Te stom om te schijten, maar dat was al eerder geconstateerd.

---------- Toegevoegd om 13:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:09 ----------

Ik geniet meer van mijn woordenwisselingen met u:sad:

Wordt lastig hoor, tegen Pete Sampras tennissen met een koekenpan.

Ik kan hem hebben.
Ik hoopte overigens dat ik de mooi uitgedoste speler was:sad:

:roflol:
You could have fooled me there.

Je geeft je muil maar een zet hoor:D

Ik dacht altijd dat die zogenaamde lui die 'tegen kunst en milieu' zijn een soort van macaber fabeltje was maar ze bestaan kennelijk echt. Te stom om te schijten, maar dat was al eerder geconstateerd.

wat voegt een schilderij nou toe aan de maatschappij, ja alleen werkgelegenheid in een museum bijvoorbeeld maar zulke "kunstmensen" zijn gewoon meestal toch al verloren mensen. Zie er echt het nut niet van in, als jij zo graag een schilderij van een vage verstrooide gozer wil zien doe je dat maar van je eigen geld.
Milieu, ja als china of VS nou iets voor milieu doet ok, maar nederland....??? Soort van wij hebben invloed op het klimaat, dan zouden we een soort mondiale afspraak moeten hebben en dan pas kunnen we beginnen met praten. Anders is het een bodemloze put.

Yep laten we de cultuur maar gewoon verkwanselen, dat kan je in ieder geval wel aan de PVV overlaten. Misschien dat je nooit in een museum komt maar daar komen niet alleen maar 'kunstmensen', wat dat ook mogen zijn. Kunst kan inspiratie bieden maar ook gewoon een tijdsbesteding zijn of weet ik veel waarvoor mensen naar een museum gaan. Het is in ieder geval een onderdeel van de totale cultuur van een land en zonder musea of podia voor diverse culturele uitingen zal het behoorlijk grauw worden in Nederland. Lekker hoor die eenheidsworst, met zijn allen meebrullen als Wolter Kroes het refrein aanheft.

Laatst bewerkt:
wat voegt een schilderij nou toe aan de maatschappij, ja alleen werkgelegenheid in een museum bijvoorbeeld maar zulke "kunstmensen" zijn gewoon meestal toch al verloren mensen. Zie er echt het nut niet van in, als jij zo graag een schilderij van een vage verstrooide gozer wil zien doe je dat maar van je eigen geld.
Milieu, ja als china of VS nou iets voor milieu doet ok, maar nederland....??? Soort van wij hebben invloed op het klimaat, dan zouden we een soort mondiale afspraak moeten hebben en dan pas kunnen we beginnen met praten. Anders is het een bodemloze put.
Ik ben bang dat Klaaswitz je nu gelijk met de grond gaat maken. :popcorn:

Kunst en Cultuur is het geweten en besef van een samenleving. Meer wil ik er niet over kwijt, dat werkt toch niet bij dat soort types.

Ach, ik lul ook maar wat joh.

Je geeft het eindelijk toe,

Yep laten we de cultuur maar gewoon verkwanselen, dat kan je in ieder geval wel aan de PVV overlaten. Misschien dat je nooit in een museum komt maar daar komen niet alleen maar 'kunstmensen', wat dat ook mogen zijn. Kunst kan inspiratie bieden maar ook gewoon een tijdsbesteding zijn of weet ik veel waarvoor mensen naar een museum gaan. Het is in ieder geval een onderdeel van de totale cultuur van een land en zonder musea of podia voor diverse culturele uitingen zal het behoorlijk grauw worden in Nederland. Lekker hoor die eenheidsworst, met zijn allen meebrullen als Wolter Kroes het refrien aanheft.

Ik ben al in meerdere musea te vinden geweest en geen een heeft me kunnen overtuigen van hun subsidierecht. Wolter Kroes is een afschuwelijke man en dat wist jij waarschijnlijk ook. Alleen waarom heeft zo'n museum dan het recht om te bestaan met staatssubsidie? Snap het nog steeds niet hoe je daar voor kunt zijn EricR

Ik ben al in meerdere musea te vinden geweest en geen een heeft me kunnen overtuigen van hun subsidierecht. Wolter Kroes is een afschuwelijke man en dat wist jij waarschijnlijk ook. Alleen waarom heeft zo'n museum dan het recht om te bestaan met staatssubsidie? Snap het nog steeds niet hoe je daar voor kunt zijn EricR
Heb je alleen wel eens gekeken na wat voor rijen er staan bij die musea in Amsterdam?
Trekt behoorlijk wat toeristen.

Omdat musea anders niet overleven, moet dan alles maar winstgevend zijn in dit land? Ben je nou ech zo'n pauper dat je niet kan beseffen dat kunst en andere culturele uitingen een verrijking bieden voor velen? Heb zelf in ieder geval een museumjaarkaart waardoor je er tenminste voor zorgt dat musea weer wat meer ruimte hebben om kunstwerken aan te kopen maar het zou beter zijn als musea grotendeels gratis waren. Net zoals in de UK.

Terug
Naar boven