AndroidHealthClinic

Wat vinden jullie ouders van jullie bodybuilding?

geldverspilling, geld kan ik beter aan haar geven, supplementen = drugs, drugs = gedragstoornissen, wheyshakes zijn baaaaaaaad. Dat het mij niet gelijk is welk eten = eten zelf kopen en pubertijdsstoornissen. Verdere bijwerkingen van whey zijn: haaruitval, weinig zin in huishoudelijke taken, kamer altijd een mesthoop, vergeetachtigheid en de reden dat ik last heb van puistjes is omdat ik te weinig alcohol drink.

• Topic Starter Topic Starter
geldverspilling, geld kan ik beter aan haar geven, supplementen = drugs, drugs = gedragstoornissen, wheyshakes zijn baaaaaaaad. Dat het mij niet gelijk is welk eten = eten zelf kopen en pubertijdsstoornissen. Verdere bijwerkingen van whey zijn: haaruitval, weinig zin in huishoudelijke taken, kamer altijd een mesthoop, vergeetachtigheid en de reden dat ik last heb van puistjes is omdat ik te weinig alcohol drink.

hahaha vooral die bijwerkingen he :P die denken ze ook precies goed te weten...

Ze vinden de dicipline goed(al hadden ze dat liever gezien in me shakebeker opruimen)

Ze zijn blij dat ik zo met me lichaam bezig ben(stelt hun gerust dat ik geen dikke bierzuipende, chips vretende computer nerd word)

Sups vinden ze niet erg als ik uitleg wat het is!

Alleen vinden ze het vele eten soms wat overdreven.

eet je zo veel dan?

ik denk dat veel kinders nog steeds evenveel eten alleen cleaner waardoor het meer lijkt.

zak chips of 1.5kg kwark....wat lijkt meer .. :P

eet je zo veel dan?

ik denk dat veel kinders nog steeds evenveel eten alleen cleaner waardoor het meer lijkt.

zak chips of 1.5kg kwark....wat lijkt meer .. :P

ik doe gewoon alsof ik kwark eet maar eigenlijk eet ik lekker veel vanille ijs met annanas en een beetje grenadine :kwijl:
misschien moet ik dat ook maar eens proberen in de kwark :D

Ik eet indd heel clean maar dat deed ik daarvoor ook al had ik trek pakte ik brinta/havermout al eet ik nu nooit meer snoep en anderen pure suiker shit!

Verder eet ik 5-6keer per dag en de mensen in mijn omgeving maar 3 keer.

mn ouders geven er geen fl**ker om

misschien eten zij in 3 wat jij in 6 keer doet :P doe ik wel iig

me ma vind dat ik niet spoor :D ze wilde me eerst naar een psychiater sturen om dat hele bodybuilding uit me hoofd te praten.. ze vind/vond het zo iets achterlijks.
ze vind me nu ook al veel te groot en als ik dan zeg dat als ik in de spiegel kijk en ik nog steeds een dunne tak zie, krijg ik weer te horen dat ik niet spoor.

de manier van eten van mij vind ze dan wel weer goed omdat ik zo gezond leef. naja niet altijd btw, soms verandert ze van bui en zegt ze weer dat ik dik ga worden van al dat eten :S
en als er dan weer visite is ofzo dan krijgen die altijd te horen hoe goed ik wel niet bezig ben met voeding enzo.. beetje vaag allemaal maja

me pa die vind het allemaal prima, die traint zelf nu al 30 jaar of langer.. dus supplementen vind hij ook allemaal prima. zijn enige angst is dat ik aan de spuit ga.

mijn pa vind het op zich wel leuk.. hij vind alleen dat ik er té veel mee bezig ben.

mijn ma en mijn stiefpa willen altijd mijn vooruitgang zien. "doe je shirt eens uit".

en over die supplementen vraagt m'n pa zich af, of het wel goed voor me is.. al die troep enzo :D "is dat niet slecht voor je?" of als ik spierpijn heb "je zult wel de boel geforceerd hebben" :roflol:

Ze zeggen dat ik rustig aan moet doen en niet direct beginnen met zware gewichten, ze vragen ook altijd als er wel fatsoenlijke begeleiding is.

Terug
Naar boven