AndroidHealthClinic

Wat vinden jullie ouders van jullie bodybuilding?

• Topic Starter Topic Starter
ze hebben ook gelijk...je bent 15...je kan beter pushups gaan doen ofzo.

jij weer met je lichaamsgewicht oefeningen :p niks mis mee hoor, maar een vriend van mij traint al sinds zijn 11de met gewichten en hij heeft nergens last van. Trainen met gewichten is voor alle leeftijden. Hardcore training moet je gewoon wat ervaring voor hebben (arnold)

me ouders hebben in het begin wel wat gezeurd over het eten, na een jaar ongeveer haalde ze wel extra melk voor me.

Kwark, vis en kip wat ik extra eet moet ik wel zelf kopen, er is wel gewoon brood en normaal beleg genoeg.

Toen ik zei dat ik bodybuilding ging doen gingen ze zeuren dat het lelijk is en dat je ik er nu al goed genoeg uitzie en dat ik het moet bijhouden....

maar ik doe waar ik zin in heb en dat weten ze ook wel....

supplementen staan gewoon in de keuken en vinden ze niet erg, ze vragen alleen af en toe of het geen kwaad kan.

Ik woon alleen met mijn moeder in huis.
Mijn moeder vindt het nu leuk voor me, maar op het begin had ze er wel moeite mee dat ik 6x per dag at en er veel met het eten bezig was. Ik geef toe, soms wordt/werd het wel eens te gek bij mij.

Nu is het een gewoonte geworden, automatisme, me eigen ritme etc etc, gaat goed zo.

Ik vertel ze op het moment, dat ik gewoon fitness, dan worden er geen domme vragen gesteld ook:) Mijn supplementen staan gewoon in de keukenkast ze vragen zich alleen af of het geen kwaad kan, maar zeggen dat ik het allemaal maar zelf moeten weten. Extra eten gaan ze gewoon voor me halen, supplementen moet ik zelf betalen;)

Ik maak al jarenlang geen gains meer.. dus niemand heeft er problemen mee.

mijn vader en moeder zeggen :finger: je moet er mee stoppen , anders haal je nooit de 30

Zijn er niet blij mee .
Ze zagen altijd dat ik er later spijt van ga krijgen,het is niet mooi,dat het ongezond is,dat het niet normaal is,dat ik eens normaal moet eten,waarom ik zo dik wil worden,... .
Maak me er niet druk om ze vinden altijd wel iets om over te zagen als het niet over BB is is het iets anders.

Tja, ze begrijpen het gewoon niet.
Maar na een tijdje gaan ze het steeds meer accepteren..

Mijn vader vindt het goed.
Hij vindt het beter zo, dan dat ik een of andere magere stiet ben.

Mijn moeder en vriendin klagen dat ik niet moet overdrijven. Tja vrouwen he. En dan weten ze nog niet wat mijn doel is :roflol:

Maar allemaal zijn ze blij dat ik een 'sport' heb gevonden die mij ligt en zeer graag doe.

Jou doel is?

Mr. O over 10 jaar?

Laatst bewerkt:
Me pa vindt alles wel best maar me ma zeurt altijd dat ik teveel eet.

''Is de melk nu alweer op '' ja de melk is weer op

mn pa snapt niet waarom ik onder de 10% BF wil zitten, "je ziet er toch goed uit zo"(op 14%)

Mn ouders hebben er niet zo veel problemen mee. Ze zeggen wel altijd dat ik al groot genoeg ben enzo (terwijl ik echt niet veel voorstel ofzo) en dat ik veel eet beginnen ze wel eens over. Ook over supplementen zeuren ze wel eens, maar al met al zal het ze niet zo heel erg veel uitmaken zolang k niet aan de AAS zit :P

Wat vinden jullie ouders dat je aan bodybuilding, powerlifting oid doet?
Ik krijg zelf altijd negatieve reacties.:( ik wordt te breed, ik pomp me te veel op, mijn lichaam wordt te groot voor een jongen van 16...

Vraag me af of jullie hetzelfde hebben.
in het begin was m'n moeder fel tegen, opzich begrijpelijk gezien de vooroordelen die bestaan. je wilt toch het beste voor je kind, echter heb ik deze vooroordelen altijd tegengesproken (omdat ze gewoon niet klopten) en uiteindelijk is m'n moeder ook in gaan zien dat het allemaal niet zo slecht is als ze dacht. nu heeft ze er volgens mij wel vrede mee. ze vind het alleen lastig om al dat eten elke week voor me te kopen. kan ik begrijpen en ik heb er dan ook respect voor dat ze toch elke week m'n kwark etc. haalt.

supplementen vind ze nog steeds eng en volgens mij weet ze ook niet precies hoe ik tegenover doping sta, want elk supplement wil ze checken, mja, ben overuigd naturel dus die angst is ongegrond, maar ach ik begrijp het wel.

Mijn ouders weten niet eens dat ik train. Ik heb ze wijs gemaakt dat ik groot en sterk word van het harde werken dat ik doe.

Terug
Naar boven