Ze zeggen dat ik rustig aan moet doen en niet direct beginnen met zware gewichten, ze vragen ook altijd als er wel fatsoenlijke begeleiding is.
ze hebben ook gelijk...je bent 15...je kan beter pushups gaan doen ofzo.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze zeggen dat ik rustig aan moet doen en niet direct beginnen met zware gewichten, ze vragen ook altijd als er wel fatsoenlijke begeleiding is.

ze hebben ook gelijk...je bent 15...je kan beter pushups gaan doen ofzo.
niks mis mee hoor, maar een vriend van mij traint al sinds zijn 11de met gewichten en hij heeft nergens last van. Trainen met gewichten is voor alle leeftijden. Hardcore training moet je gewoon wat ervaring voor hebben (arnold)
Mijn supplementen staan gewoon in de keukenkast ze vragen zich alleen af of het geen kwaad kan, maar zeggen dat ik het allemaal maar zelf moeten weten. Extra eten gaan ze gewoon voor me halen, supplementen moet ik zelf betalen

Me pa vindt alles wel best maar me ma zeurt altijd dat ik teveel eet.
''Is de melk nu alweer op '' ja de melk is weer op

in het begin was m'n moeder fel tegen, opzich begrijpelijk gezien de vooroordelen die bestaan. je wilt toch het beste voor je kind, echter heb ik deze vooroordelen altijd tegengesproken (omdat ze gewoon niet klopten) en uiteindelijk is m'n moeder ook in gaan zien dat het allemaal niet zo slecht is als ze dacht. nu heeft ze er volgens mij wel vrede mee. ze vind het alleen lastig om al dat eten elke week voor me te kopen. kan ik begrijpen en ik heb er dan ook respect voor dat ze toch elke week m'n kwark etc. haalt.Wat vinden jullie ouders dat je aan bodybuilding, powerlifting oid doet?
Ik krijg zelf altijd negatieve reacties.ik wordt te breed, ik pomp me te veel op, mijn lichaam wordt te groot voor een jongen van 16...
Vraag me af of jullie hetzelfde hebben.