MuscleMeat

Wat vinden jullie ouders van jullie bodybuilding?

Mijn ouders gaan zelfs zo vaak met mij mee :P Ze zeiken dan wel altijd over dat ik te vaak op een dag eet enzo. Maarja, zij gaan dan ook niet vooruit, en ik wel!

Ze vonden het allemaal wel goed. Hetzelfde gezeik over eten en of ik wel let op mijn rug maar niet zo heel erg. Alleen flipten ze laatst over alle uitgaven die ik al had gedaan aan trainingsmateriaal.

Geen problemen. Alleen worden mijn ouders wel gek van alle afwas die ik achterlaat en me pa zeurt soms wel eens dat ik wat minder moet eten. Maar voor de rest steunen ze me volledig en vooral mijn moeder. Als ik ff geen tijd heb om iets klaar te maken of om boodschappen te doen dan doet zij dat voor me:thumb: Me ma steunt me denk ik vooral omdat ik vroeger altijd een moeilijke eter was en zich daar een beetje zorgen om maakte. Ik zit nu rond de 3700kcal:D

Laatst bewerkt:
Me ouders vinden het ook raar dat ik de laatste tijd veel eet en vroeger niet zo veel en al die suplementen vinden ze al helemaal niet goed.

Laten we zeggen dat ik het niet Bodybuilding noem... Staan ze toch nog skeptisch tegen over. Me moeder zegt ook als ik soms vertel wat ik til dat het nooit goed voor me kan zijn.

Mijn pa heeft meebetaald aan mn trainingspullen, en hij vraagt steeds jaa je moet ff een trainingschema gaan zoeken of samenstellen, dan kan ik alles bijhouden etc.

mn moeder zit zelf aan de supss :D visolie en multi wel te verstaan :P

Haha, de mijne zit ook aan de visolie en calcium bruistableten ofzo :hedbang:

In de bulk vinden ze me te dik en te zwaar . Voor de rest vinden ze het oké .

mijn moeder en me vader vinden het alleen maar goed dat ik krachttraining doe, maar me vrienden van hen zitten steeds te zeggen van met zulke gewichten op die leeftijd dat kan toch nooit goed zijn en zulke praat.

daardoor gaan ze wel steeds meer vragen of ik wel weet waar ik mee bezig ben en of ik voorzichtig doe :p

Ze vinden het k*t nu ik bijna 100kg weeg. Ze lopen te zeiken dat ik te hard train en te veel eet. I don't care.

"Condemnation without investigation is the height of ignorance" - A. Einstein

Vind ik een gepaste quote voor de ouders die oordelen zonder een idee te hebben waarover ze praten.

Mijn pa heeft schrik dat ik dik ga worden door te eten ..

zit nu al rond de 3400-3800 kcal sinds vandaag , inderdaad wel veel aangezien ik maar 71 weeg :p

Mijn pa weegt zelf 110 kg en mijn nonkel die vroeger een grote blok spieren was is nu een pudding geworden .. hij heeft dus schrik dat me hetzelfde overkomt .. ach dan heb k er tenminste toch enkele jaren gespierd uitgezien denk ik dan :D

Mijn pa heeft schrik dat ik dik ga worden door te eten ..

zit nu al rond de 3400-3800 kcal sinds vandaag , inderdaad wel veel aangezien ik maar 71 weeg :p

Mijn pa weegt zelf 110 kg en mijn nonkel die vroeger een grote blok spieren was is nu een pudding geworden .. hij heeft dus schrik dat me hetzelfde overkomt .. ach dan heb k er tenminste toch enkele jaren gespierd uitgezien denk ik dan :D

Je nonkel is wss gestopt met trainen , en ja dan kan het snel gaan.

jaja inderdaad .. gestopt en blijven eten zeg maar ..

Op een familie feest is hij het middelpunt van de belangstelling .. wat die binnekrijgt krijgen er pas weinig binnen :o

ohja nog zoiets .. supplementen , daar zijn ouders ook niet gelukkig mee :D
Kre akalyne en bcaa's :p

eerst vrij negatief, nu staan ze er volledig achter

Mn pa vind het fantastisch! :D

op t begin probleemmatisch, zeker met supplementen. voor de rest maak ik zelf mn eten en koop ik redelijk vaak me eigen zooi. me ouders hebben nu niet echt meer problemen drmee. alleen vinden hun dat ik soms te serieus ben, terwijl ik alleen vooruitgang wil boeken ;)

mijn ma kookt nu wel alles voor me (alle elke dag spaghetti :) )

Bij mij thuis wordt vaak moeilijk gedaan over m'n Whey shakes. Ik wil er best mee stoppen zeg ik dan als er dan wat meer kip en tonijn in de koelkast komt ;)

Terug
Naar boven