AndroidHealthClinic

Wat vinden jullie ouders van jullie bodybuilding? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

alsje niej mag gaan lig gwn heeledag voor tv vreet ongezond na een tijdje betalenz e wel :D
 
ik betwijfel het lol
 
alsje niej mag gaan lig gwn heeledag voor tv vreet ongezond na een tijdje betalenz e wel :D

Wat is er nou zo moeilijk om normaal te typen.

Hip k*t taaltje van jou.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hahaha :lol: Ik mag wel, maar moet het zelf betalen.
Denk als ik voor de tv ga liggen eten dat ik dan alleen m'n
eigen progressie de sloot in help:P
 
BTW heeft er iemand nog argumenten om je ouders over te halen om je sportschool te betalen?:P

Vraag of als je zou willen voetballen, of ze dat voor jou zouden betalen.
Vraag of als je zou willen judo doen, of ze dat voor jou zouden betalen.
Vraag vervolgens waarom ze je gymabonnement dan niet willen betalen ;)

(Als ze op de eerste vragen "nee" antwoorden, dan heb je pech :p)
 
Voetbal en nog 2 andere sporten betalen ze al voor me:P
Maar volgens gaan we door mijn vraag nogal off-topic xD
 
miss wordt t ze teveel van t goede :rolleyes:
doe extra lief en de afwas ofzo, werkt bij mij altijd :D laat wel geen borden/glazen vallen, want meestal kan je t dan vergete xd
 
miss wordt t ze teveel van t goede :rolleyes:
doe extra lief en de afwas ofzo, werkt bij mij altijd :D laat wel geen borden/glazen vallen, want meestal kan je t dan vergete xd

zit je in een kampf ofzo
 
5 kg op 6 maanden komt overeen met wat ik zeg ,

8 kg op 2 maanden os belachelijk als je beweert dat alles spier zou zijn !

Vocht Vet , en ook wel een paar kilo spier misschien ja , misschien had die al even niet meer naar de WC kunnen gaan

Niet alles was spieren.. Ik heb mij gewogen vlak na een internationale wedstrijd. Toen was ik op mijn uiterste afgetraind.. Alle vocht afgedreven en zoveel mogelijk vet verbrand.. Daarna ben ik mogen overschakelen op hogere gewichtsklasse dus ging ik volop gainen.. Uiteraard kom ik dan meteen al 2 kg vocht bij.. Terug wat vet en veel spiermassa gepakt.. Maar geloof of het niet ik ga eten ****ers :D
Hahah :D
Grtz
 
mijn ouders zeiken ook alleen maar over wat ik eet enz dat het allemaal niet nodig is, als je gewoon gezond 3 keer per dag eet word je ook zogenaamd gespierd blablabla, waar ze nog meer over zeiken is over mijn shakes, me moeder denkt dat het anabolen zijn -_- en me vader vind het maar geldverspilling, maar als ik toch in de woonkamer eff zonder t-shirt sta heeft me pa gauw de mond gesnoerd :D

en vooral op school... ik gebruik anabolen!!!!! zeggen ze... :D
 
maar als ik toch in de woonkamer eff zonder t-shirt sta heeft me pa gauw de mond gesnoerd :D

en vooral op school... ik gebruik anabolen!!!!! zeggen ze... :D


Beest.
 
me pa zegt niet zoveel erover, in het begin had die wel volop commentaar van al die supps zijn niet goed voor je en waar heb je die voor nodig en ze zorgen alleen ervoor dat je lichaam opgepompt van raakt en als je stopt dan is dat niet goed voor je en bla bla.

hij moet is weten hoe ik aan het kuren ben :D
 
mijn ouders boeit het weinig wat ik doe kwa trainen:P ze bodybuilden zelf ook, maar mijn mama vind wel als ik veel eet -_-
 
mijn ouders boeit het weinig wat ik doe kwa trainen:P ze bodybuilden zelf ook, maar mijn mama vind wel als ik veel eet -_-

Hoeveel euro gaat er dan wel niet per week aan eten bij jullie in?
 
Back
Naar boven