XXL Nutrition

Wat voor irritants doe JIJ in de sportschool?

Ik laat soms gewichten aan de stang zitten, voor de rest zou ik het ook niet weten.

Ik MOET me aftrekken tussen elke set, bij 2 uur trainen is dat toch ook een prestatie.

ik draai de dekseltjes van iedereen zijn bidon half open.

ik maak lawaai

ik flex in de spiegel :trollface:
en laat met men kont op elke machine een zweetstreep achter

ik betrap mezelf er welleens op dat ik stiekem sta te flexen(Srs)

Ik duw de barbell tijdens het bankdrukken hard richting de keel

Ik loop door oefeningen van anderen heen

Na deadlift laat ik de mat altijd achter vol zweetdruppels.

Zweten en de vrijdag een dansje doen! rofl

Ik SCHREEUW TIJDENS MIJN OEFENINGEN

- Deadliften (mensen schrikken nogal snel bij het neerleggen van de bar)
- pendlay rows (idem deadlift)
- Magnesium gebruiken (poetsvrouw poetst niet graag)
- Nooit een belt dragen (bij ons in de fitness beetje ongeschreven regel om de hele gymtraining door een belt te dragen)
- Blootvoets trainen (weer commentaar van de poetsvrouw en van kerels die zelf 200 euro spenderen aan sportschoentjes)
- Aan mensen vragen of ze willen stoppen met barbell curls te doen in het powerrack, zodat ik kan squatten.
- Het powerrack bezet houden voor ongeveer 50-70 minuten.

Maar algemeen gezien ben ik vrij geliefd en populair in de gym.

ik stink :)+ ik loop te ijsberen (vooral met deadliften):)

ik stink naar het zweet en de ranzige scheten, laat boeren, schreeuw en laat overal een wolk van chalk achter.

Mezelf motivatie inschreeuwen tijdens Clean & Press met muziek te hard op mn Iphone :D

KOM OP! NOG 3! NOG 2! LICHTGEWICHT!!!!!!! LAATSTE!!! HNNNNNGGG!!!!

maarja, wie doet die oefening nou? dus wie weet hoe taai het is om 5x10xclean & Press te doen

Edit: Maar dan wel 10x volledige clean & Press, dus van de grond, naar de top, weer naar de grond, en herhalen ;) ;)

Laatst bewerkt:
ik gebruik geen handdoek en laat alles seikensnat achter.
ik neem er juist heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel mee!! maar dan ook echt heel veel! sowieso op elk apparaat en bankje leg ik er 1..."bezet".. voor het geval dat ik die die week nodig heb!

Terug
Naar boven