MuscleMeat

Wat voor irritants doe JIJ in de sportschool?

wat ik btw wel echt doe... als er mooie vrouwen langskomen tijden me oefening tel ik bij me herhaling er al 100 bij op!!!
101, 102, 103 104, 105 jaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!
trainings maat brult dan overdreven hard!! JAAAAAAAH KOM OPPPPPPPPPPP NOG 1!!!

soms met supersetten 2 dingen tegelijk bezet houden, aan de andere kant als ze ff nadenken snappen ze dat er dan sneller 2 apparaten tegelijk vrij zijn.

wat ik btw wel echt doe... als er mooie vrouwen langskomen tijden me oefening tel ik bij me herhaling er al 100 bij op!!!
101, 102, 103 104, 105 jaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!
trainings maat brult dan overdreven hard!! JAAAAAAAH KOM OPPPPPPPPPPP NOG 1!!!

Lolol je hebt me op een idee gebracht.

Mezelf motivatie inschreeuwen tijdens Clean & Press met muziek te hard op mn Iphone :D

KOM OP! NOG 3! NOG 2! LICHTGEWICHT!!!!!!! LAATSTE!!! HNNNNNGGG!!!!

maarja, wie doet die oefening nou? dus wie weet hoe taai het is om 5x10xclean & Press te doen

Edit: Maar dan wel 10x volledige clean & Press, dus van de grond, naar de top, weer naar de grond, en herhalen ;) ;)

waarom zou je in godesnaam 5x10 doen op clean & presses? na de 3-5e rep is je explosiviteit pleiten man

Ik ren bij mensen op hun loopband mee, ook als ze niet allemaal bezet zijn.

Geen idee eigenlijk... Is lekker vermoeiend :) Word er denk ik wel sterker van :D

neuh mate, word meer conditie werk dan. als je er sterker op wil worden zou ik max 5 reps doen op oly lifts. tis een hoop techniek + explosiviteit en die gaat verloren boven de 3 reps.

Ik poep in de wasbak en kots de kluisjes onder

ik ben gewoon mezelf(a)

ik motiveer altijd oudere mensen

Ik ga op maandag, borstdag, altijd met 5 vrienden de bench bezet houden en ondertussen een beetje bijpraten van het weekend. :trollface:

Ik stel vaak de bekende vraag:hoeveel setjes ng??

Ik neem redelijk wat ruimte in beslag met het squatten en deadliften. Het is niet zo'n grote gym, dus dat wordt me weleens kwalijk genomen. Maar dan nodig ik ze meestal vriendelijk uit om eens mee te doen. Verder laat ik weleens wat kleine magnesium resten achter, wat vooral door de "instructeurs" niet op prijs wordt gesteld. Veel meer eigenlijk niet volgens mij. Ik zeg niet tegen iedereen "Hoi", dat waarderen sommigen ook niet geloof ik.

Ik zeg tegen bijna niemand hoi, ik ken die lui niet en ik wil ze ook niet kennen. Zijn allemaal mieten.

Alleen de mensen waarvan ik weet dat ze consequent komen en trainen groet ik.

Het squatrek bezet houden.

Terug
Naar boven