AndroidHealthClinic

Wat voor irritants doe JIJ in de sportschool?

Ik zeg tegen bijna niemand hoi, ik ken die lui niet en ik wil ze ook niet kennen. Zijn allemaal mieten.

Alleen de mensen waarvan ik weet dat ze consequent komen en trainen groet ik.

+2 soms zeg ik wel tegen zo'n beginners (of 65+ ' ers ) die vaak komen trainen : ' hey gast, alles cava ?? in form vandaag ?? ', hun reactie is meestal wel kapot lache !!! Voor de rest neem ik ook vaak HEEL veel plaats in als ik shouders train(heb lange armen) :D

Laatst bewerkt:
zitten schijten in de kleedkamer wc met de deur open, vervolgens een willekeurige handdoek of t-shirt pakken en daar mun reet mee afvegen.

Als een ander een oefening voor de spiegel uitvoert om te kijken of hij/zij het correct doet, ga ik ervoor staan sms'en

Laatst bewerkt:
Ik werk mijn McDonalds menu naar binnen tegen over iedereen die cardio doet

Ik leg geen handdoek op me bankje alleen een flesje ernaast, als mensen dan gaan zitten zeg ik dat ik bezig ben daar.

Ik heb altijd dezelfde kleren aan in de sportschool en was ze nooit uit

Ik doe altijd alsof ik jeuk heb aan me buik... Ik kan natuurlijk OP mijn tshirt krabben, maar nee ik doe mijn hand ONDER mijn tshirt en til dan de voorkant van me shirt omhoog en maak krab bewegingen in de HOOOP dat iemand mijn sixpack kan zien..........

Als ik klaar ben met bankdrukken gooi ik er nog een kilo'tje of 100 bovenop. Dan ga ik nog even op de bank zitten en laat ik het hangen in de hoop dat iedereen denkt dat ik er een setje mee heb gedaan.

Ik neem redelijk wat ruimte in beslag met het squatten en deadliften. Het is niet zo'n grote gym, dus dat wordt me weleens kwalijk genomen. Maar dan nodig ik ze meestal vriendelijk uit om eens mee te doen. Verder laat ik weleens wat kleine magnesium resten achter, wat vooral door de "instructeurs" niet op prijs wordt gesteld. Veel meer eigenlijk niet volgens mij. Ik zeg niet tegen iedereen "Hoi", dat waarderen sommigen ook niet geloof ik.
Kan ik me zo aan ergeren als iemand ''Hoi'' zegt zo spontaan potverdomme wat irritant.

Ik kom elke morgen net na openingstijd binnen om alle dumbbells door elkaar te leggen. Dan hang ik nog even alle schijven van 1.25 en 2.5 achter de schijven van 20kg en vertrek ik weer.

12 en 10kg dumbbell zit bijna geen verschil in, die leg ik naast elkaar.
En de andere 12 en 10kg leg ik ergens anders, erg grappig als ze die dan pakken. :)

Ik wacht tot iemand op een bankje gaat liggen en ga dan aan het hoofeinde van dat bankje mijn squats doen en druk zo een paar keer mijn vers bezweete reet in hun gezicht.

Dat doe ik bij 5 verschillende mensen, 1 op de 5 blijft liggen tot ik mijn setje heb afgemaakt. Vind ik altijd wel zo netjes...

Ik kom elke morgen net na openingstijd binnen om alle dumbbells door elkaar te leggen. Dan hang ik nog even alle schijven van 1.25 en 2.5 achter de schijven van 20kg en vertrek ik weer.

Het laatste kan juist fijn zijn, meestal doe je toch eerst schijven van 20 en daarna de kleinere:p.

ik train niet :trollface:

Ik praat met niemand en staar naar ze als ze in de uitvoering weer eens verkeerd bezig zijn....
Op het moment dat ze kijken schud ik mijn hoofd en trek een afkeurende blik!
Je ziet de onzekerheid dan toeslaan....leuk!

Verder praat ik niet met anderen.
Is een uber-softcore gym (dumbbells tot 26Kg WTF!!!) met 95% ecto's die na 1 rep al failen en gezien hun massa op een dieet van 100Kcal per dag leven. Zonde van de tijd....

5 x 8 x deadlift samen met trainingspartner waarbij elke rep de barbell met het nodige geluid neerkomt wordt misschien als irritant beschouwd.

De standaard eiwitbouten waarbij de halve sportschool stinkt misschien ook.

Als iemand mij vraagt te spotten bij de laatste rep weglopen

Terug
Naar boven