XXL Nutrition

Wat voor irritants doe JIJ in de sportschool?

Staren naar knappe mannen die bench pressen met zo'n kop van ''goed bezig!''.

Doe vaak schouder press in het Squatrek

Loop te ijsberen

Staar ierdere 30 sec. naar de klok (een tik ofzo) en mensen denken dat ik hen aanstaar:)

vraag of het nog lang duurt voordat ze klaar zijn

Vraag aan mensen waarom ze hun benen niet trainen :rolleyes:

Ik gooi altijd met dumbbells en barbbells, Handdoek gooi ik altijd naast me bankje oid ipv erop. Ik versier alle chicks daar dus de gasten worden echt mad, en dan zeg ik nog U Mad Brah?

Ja, wat is dat steeds eigenlijk met jongens die naar je staren tijdens het squatten? Bij ons zit er precies een spiegel tegenover, dus kan ik altijd stiekem kijken wie aan het staren is, en dat zijn er altijd wel een stuk of 3 man... Waardoor ik mij ongemakkelijk voel, en daardoor uit mijn concentratie geraak, en de uitvoering verkeerd doe :mad:

Ik gebruik geen matten als ik deadlift

Ik liet de dumbbells altijd hard uit me handen fl*kkeren na chest press totdat er opeens een barst in de spiegel stond oeps! Heb het uiteraard eerlijk gemeld bij de eigenaar die was er niet zo blij mee en vroeg of ik dat misschien niet meer wou doen lol.

Scheten laten en mensen laten lachen tijdens oefening

Bump :D

Van die grote beren waar de arrogantie echt van af druipt, wijzen op het feit dat ze de oefening niet goed doen (zie ik HEEEEL vaak bij deadliften)

farten!

Heel demonstratief spullen oppakken die op een willekeurig bankje liggen en die midden in het gangpad neerleggen. Hint is dan meteen duidelijk.

Mensen die hele tijd stinkende stille scheten laten :mad:

Ik plas over de deurklink van de wc heen (binnenkant deur welteverstaan);)

Op de wc bril kakken

Terug
Naar boven