MuscleMeat

Wat voor kleding dragen de bodybuilders hier??

Haha idd
Jezus man waar heb jij gezeten
Het hottie topic hiero over sherdog enzo was toch wel het grappigste topic ooit
Jezus, ik verbaas mij nog steeds om de omvang van die hype
Echt, zelfde als die orly, mischien zelfs populairder

Haha idd
Jezus man waar heb jij gezeten
Het hottie topic hiero over sherdog enzo was toch wel het grappigste topic ooit
Jezus, ik verbaas mij nog steeds om de omvang van die hype
Echt, zelfde als die orly, mischien zelfs populairder
Mensen verwijten dat ze iets op internet niet kennen is karaktereigenschap nr 1 van nerds

gewoon

Geen idee eigenlijk. Thuis altijd in trainingsbroek en t-shirt.

- Overhempje evt. met Pull-over
- Goede Jeans (Diesel / Nudie)
- Sneakers of goede leren stappers

levis: de bootcutmodellen vindt je praktisch overal nog, ga eens in gent zien, winkeltje schuin over de vooruit, alle levis modellen.

die zijn een beetje bootleg, maar niet breed genoeg vanonder
ik ga meer voor die olifantenppenachtig, draag altijd zwaar schoenen, arts, new rock, buffalo...

Mensen verwijten dat ze iets op internet niet kennen is karaktereigenschap nr 1 van nerds

Karaktereigenschap van nerds is overal "smartass" reacties te plaatsen.Ik wou er eigenlijk niet op reageren, maar je plaatst laatste tijd teveel van zulke domme reacties.

Karaktereigenschap van nerds is overal "smartass" reacties te plaatsen.Ik wou er eigenlijk niet op reageren, maar je plaatst laatste tijd teveel van zulke domme reacties.
Wat een terechte, heerlijke maar vooral ook scherpe opmerking van jouw kant, ik en spiertje reageren altijd zo op elkaar en hij zal erom kunnen lachen (zie zijn reactie), sowieso ben ik nooit de smartass zoals jij het noemt maar goed, je hebt je zegje gedaan

Wow, erhmm
Jij moet lozah numbah 1 zijn volgens mij

Echt wow, jij moet heel onpopulair op school zijn geweest he
In tegenstelling tot mij, geliefd alom door iedereen
Maarjah niet-populaire mensen moeten er ook zijn tok? Anders zou ik er niet zo goed uitzien

Ik vind niet dat je gelijk zo hoeft te doen omdat die jongen toevallig een kleurtje heeft. Een speciale knop voor n*gers/getinte mensen lijkt me overbodig, maar misschien moet je even een poll maken.

Waar heb jij het nou weer over?

Ik bedoelde alleen maar tegen hem te zeggen dat als hij zich aan mij irriteert dat ie me dan op z'n negeerlijstje moet zetten :rolleyes:

thuis meestal een trainingsbroek met een trui of t-shirt. naar school meestal een spijkerbroek met een trui of t-shirt. dus eingelijk als ik thuis kom verwissel ik alleen mijn broek. als schoentjes heb ik nikies aan :D

Wow, erhmm
Jij moet lozah numbah 1 zijn volgens mij

Echt wow, jij moet heel onpopulair op school zijn geweest he
In tegenstelling tot mij, geliefd alom door iedereen
Maarjah niet-populaire mensen moeten er ook zijn tok? Anders zou ik er niet zo goed uitzien

Hahaha ok:rolleyes:

Ik draag meestal dezelfde broek!! van de ouders van mijn vriendin gekregen, die hadden er een hoop liggen en gebruikten ze niet! het ziet er niet uit maar het zit verdomd lekker! verder draag ik meestal gewoon een wit ruim zittend shirt. Ik loop ook al jaren op dezelfde gympen die vol zitten met gaten maarja ik ben niet zo'n type die veel uit gaat geven aan sportkleding

Terug
Naar boven