spiertje16
Monstrous Giant
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mensen verwijten dat ze iets op internet niet kennen is karaktereigenschap nr 1 van nerdsHaha idd
Jezus man waar heb jij gezeten
Het hottie topic hiero over sherdog enzo was toch wel het grappigste topic ooit
Jezus, ik verbaas mij nog steeds om de omvang van die hype
Echt, zelfde als die orly, mischien zelfs populairder
@Spiertje ; LoL , hebben die gasten allemaal dezelfde kapper![]()

Mensen verwijten dat ze iets op internet niet kennen is karaktereigenschap nr 1 van nerds
Tuurlijk mag ieder zijn ding hebben, word gewoon moe van die blaaskaak opmerkingen van der, ik mag dat![]()
levis: de bootcutmodellen vindt je praktisch overal nog, ga eens in gent zien, winkeltje schuin over de vooruit, alle levis modellen.
Mensen verwijten dat ze iets op internet niet kennen is karaktereigenschap nr 1 van nerds
Wat een terechte, heerlijke maar vooral ook scherpe opmerking van jouw kant, ik en spiertje reageren altijd zo op elkaar en hij zal erom kunnen lachen (zie zijn reactie), sowieso ben ik nooit de smartass zoals jij het noemt maar goed, je hebt je zegje gedaanKaraktereigenschap van nerds is overal "smartass" reacties te plaatsen.Ik wou er eigenlijk niet op reageren, maar je plaatst laatste tijd teveel van zulke domme reacties.
Wow, erhmmKaraktereigenschap van nerds is overal "smartass" reacties te plaatsen.Ik wou er eigenlijk niet op reageren, maar je plaatst laatste tijd teveel van zulke domme reacties.
Ik vind niet dat je gelijk zo hoeft te doen omdat die jongen toevallig een kleurtje heeft. Een speciale knop voor n*gers/getinte mensen lijkt me overbodig, maar misschien moet je even een poll maken.

Wow, erhmm
Jij moet lozah numbah 1 zijn volgens mij
Echt wow, jij moet heel onpopulair op school zijn geweest he
In tegenstelling tot mij, geliefd alom door iedereen
Maarjah niet-populaire mensen moeten er ook zijn tok? Anders zou ik er niet zo goed uitzien

Waar heb jij het nou weer over?
Ik bedoelde alleen maar tegen hem te zeggen dat als hij zich aan mij irriteert dat ie me dan op z'n negeerlijstje moet zetten![]()