AndroidHealthClinic

Wat voor noten/pinda's eet jij(merk,hoe duur enz.)

Cashew noten (ongezouten) van super de boer; 175 gr voor € 1 als ik me niet vergis en 1 kilo zak pinda's van de macro van € 4,-

Notenmelange van de Aldi, 200gram voor €1,69

Walnoten
Braziliaanse noten
Amandelen
californische noten

Tevens nog Walnoten van de Aldi in plastice bakjes, 150gram voor €1,59 (te vinden bij de groenten en fruit)

Als iedereen nou ff de eiwit hoeveelheid er bij zet :p

Amandelen van de Jumbo, 1.70 voor 175gram

Pinda/cashew mix van de lucas klamer (macro). Is lekker, wel prijzig.. ik geloof 3 euro per 400 gram maar goed te eten!

Dat is goedkoop. Kwaliteitsvoedsel betaal je nu eenmaal meer voor dan troep zoals rijst en brood.

Beetje krom.. Dus voortaan maar aan de Ben&jerries? is ook teringduur;)

En wat is nog meer kwaliteitsvoedsel als rijst en brood troep is? is havermout ook troep omdat het 0,39 cent per halve kilo is???

studentenhaver van de supercoop
250 gr 90 cent..

of gewoon ongezouten pinda's
250 gr 80 cent..

Gezouten euroshopper pinda's, 500gr voor rond de euro :p

ik heb wel eens zouten pinda's gewassen.. maar dan zijn ze echt niet meer te vreten die dingen.. hardstikke vochtig en je hebt 2 theedoeken nodig om ze 'droog' te krijgen..

ik heb wel eens zouten pinda's gewassen.. maar dan zijn ze echt niet meer te vreten die dingen.. hardstikke vochtig en je hebt 2 theedoeken nodig om ze 'droog' te krijgen..
Daarom was ik ze ook niet :p

Moet ik wel bijzeggen dat ik liever ongezouten had gekocht maar die hebben ze niet in 'grootverpakking' (= goedkoop) bij de AH

dus jij krijgt (onnodig) een flinke hoeveelheid zout binnen per dag ???

dus jij krijgt (onnodig) een flinke hoeveelheid zout binnen per dag ???
Tot nu toe at ik ze meer wanneer ik nog even snel 500kcal binnen wilde krijgen die dag dus at het niet zovaak.

Ik houd dit topic in de gaten voor cheap ongezouten pinda's (of andere noten natuurlijk)

Quino Pindakaas( 28 gr eiwit, 11 gr kh, 53 gr vet) is wel heel erg goedkoop, maar ik ben niet zeker of het een verantwoorde keuze is.

Tot nu toe at ik ze meer wanneer ik nog even snel 500kcal binnen wilde krijgen die dag dus at het niet zovaak.

Ik houd dit topic in de gaten voor cheap ongezouten pinda's (of andere noten natuurlijk)
ik vind die bij de supercoop erg goedkoop opzich, 250 gr voor nog geen 80 cent..
ik zou sowieso niet je portemonnee boven je gezondheid kiezen..

ik vind die bij de supercoop erg goedkoop opzich, 250 gr voor nog geen 80 cent..
ik zou sowieso niet je portemonnee boven je gezondheid kiezen..
Ik heb nu 2 zakjes van 250gr ongezouten pinda's gekocht :D

Er staat echter wel achterop:
"in plantaardige olie gebakken" maar die dingen hoeven toch niet gebakken te worden aangezien je ze ook uit de dop kan eten?

Mooiste stukje blijft nog altijd:
"Allergie informatie: Bevat pinda. Gemaakt in een bedrijf waar ook noten worden verwerkt."

:nowai:

Wat is jullie persoonlijke ervaring met 'Japanse mix', vind het ERG tasty voor tijdens de kwark maar slecht voor een cut zeker? tell me more tell me more! :D

studentenhaver van de aldi, 200 gram voor een euro of zo. Veel verschillende noten (walnoot, amandelen, cashew, etc) en rozijntjes, lekker door de kwark.
+1

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------

Wat is jullie persoonlijke ervaring met 'Japanse mix', vind het ERG tasty voor tijdens de kwark maar slecht voor een cut zeker? tell me more tell me more! :D
tasty idd maar eet het niet heel vaak meer als ''tussendoor snoepen'' eet het ook maar eens a 2 keer per week

Terug
Naar boven