basje55
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als iedereen nou ff de eiwit hoeveelheid er bij zet![]()
waar haal ik naturel amandelen zo goedkoop mogelijk? 5 euro voor 500 gram is t*ring duur![]()
waar haal ik naturel amandelen zo goedkoop mogelijk? 5 euro voor 500 gram is t*ring duur![]()
Dat is goedkoop. Kwaliteitsvoedsel betaal je nu eenmaal meer voor dan troep zoals rijst en brood.

Daarom was ik ze ook nietik heb wel eens zouten pinda's gewassen.. maar dan zijn ze echt niet meer te vreten die dingen.. hardstikke vochtig en je hebt 2 theedoeken nodig om ze 'droog' te krijgen..

Tot nu toe at ik ze meer wanneer ik nog even snel 500kcal binnen wilde krijgen die dag dus at het niet zovaak.dus jij krijgt (onnodig) een flinke hoeveelheid zout binnen per dag![]()
ik vind die bij de supercoop erg goedkoop opzich, 250 gr voor nog geen 80 cent..Tot nu toe at ik ze meer wanneer ik nog even snel 500kcal binnen wilde krijgen die dag dus at het niet zovaak.
Ik houd dit topic in de gaten voor cheap ongezouten pinda's (of andere noten natuurlijk)
Ik heb nu 2 zakjes van 250gr ongezouten pinda's gekochtik vind die bij de supercoop erg goedkoop opzich, 250 gr voor nog geen 80 cent..
ik zou sowieso niet je portemonnee boven je gezondheid kiezen..

+1studentenhaver van de aldi, 200 gram voor een euro of zo. Veel verschillende noten (walnoot, amandelen, cashew, etc) en rozijntjes, lekker door de kwark.
tasty idd maar eet het niet heel vaak meer als ''tussendoor snoepen'' eet het ook maar eens a 2 keer per weekWat is jullie persoonlijke ervaring met 'Japanse mix', vind het ERG tasty voor tijdens de kwark maar slecht voor een cut zeker? tell me more tell me more!![]()