XXL Nutrition

Wat voor noten/pinda's eet jij(merk,hoe duur enz.)

+1

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------

tasty idd maar eet het niet heel vaak meer als ''tussendoor snoepen'' eet het ook maar eens a 2 keer per week

Japanse mix snoepen? Nee danku :D Dan maar terug naar die boring ongezouten cashew noten..

Ik heb nu 2 zakjes van 250gr ongezouten pinda's gekocht :D

Er staat echter wel achterop:
"in plantaardige olie gebakken" maar die dingen hoeven toch niet gebakken te worden aangezien je ze ook uit de dop kan eten?

Mooiste stukje blijft nog altijd:
"Allergie informatie: Bevat pinda. Gemaakt in een bedrijf waar ook noten worden verwerkt."

:nowai:
Hmmm, goede vraag btw, doppinda's > pinda's? Dop pinda's zijn zo onbewerkt als maar zijn kan en dan zijn ze ook niet vies. Maar het is zo'n gek*t om ze te pellen, dan te wegen heh:o

Sowieso heb ik liever van die kleine pinda's zodat je 'meer' pinda's hebt. Klinkt stom, maar het verschil tussen 10gr kingsize pinda's of kleinere pinda's door je muesli is gigantisch.

En oh ja, ik koop natuurlijk weer Duyvis ongezouten pinda's. 230gr ofzo voor 1 nog wat. Maarja, moest even snel halen en ik kom echt alleen maar gezouten pinda's tegen:mad:
Sterker nog, alles is ****damnit gezouten:eek:

Terug
Naar boven