Fitness Seller

wat voor schoenen bij squat?

• Topic Starter Topic Starter
lol me topic leeft nog :D

wat zijn de goedkoopste gewicht hef schoenen? ben kinda broke

Sokken ;)

denk toch gouw 80 euro, anders markplaats zoeken :P

Ja, zeker wel 80/90 euro, Goodlift heb je dan. Adidas is nog een stuk duurder. Op Marktplaats zul je weinig vinden. :p Heb daar ook gezocht, staat niks op.

[Link niet meer beschikbaar]

goedkoopste die ik ken :D

iemand ervaring met de schoenen van good lift
denk er over na om ze te bestellen

• Topic Starter Topic Starter
Bumb keep the topic Allive!!!

Nou, Botje, laat ik je maar een handje helpen!

Omdat mijn huidige schoeisel meer gat dan schoen begint te worden, moet ik nieuwe halen. Nu dacht ik, mooi, Chuck Taylors, daar hoor je iedereen over. Blijkt dat er ongeveer 10 miljard verschillende soorten bestaan.. Aangezien ik er waarschijnlijk de komende 5 jaar in zal staan zweten, maak ik graag een geïnformeerde keuze, vandaar:

Mensen die er al ervaring mee hebben: hoog/laag, leer/stof, andere vereisten? Of maakt dat allemaal geen reet uit?

Thanks alvast!

ik gebruik al een paar jaar gewone klassieke hoge canvasse chuck taylors en volgens mij voor te liften zit er geen verschil in. zelfs niet in hoge of lage want de hoge geven zelfs geen steun ofzo dus er zit niet echt een "meerwaarde" aan

Beter platte worstelschoenen als je platte zool zoekt.

ik gebruik al een paar jaar gewone klassieke hoge canvasse chuck taylors en volgens mij voor te liften zit er geen verschil in. zelfs niet in hoge of lage want de hoge geven zelfs geen steun ofzo dus er zit niet echt een "meerwaarde" aan

ik heb nep chuck taylors voor 10 euro bij de scapino gehaald, voldoen prima, is ook 'klassiek hoog' model

ik squat nog steeds op oly shoes... wil niet meer terug naar chuck taylors in ieder geval. sinds ik op deze dingen squat heb ik nooit meer last gehad van mijn knieën, wat bij chucks nog wel eens een andfer verhaal was.

deze heb ik:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die rood witte adidas wilde ik ook maar de financieen speelde weer eens niet zo goed mee. Oftewel ik train nog steeds op die gare nikes...

Hoe doen jullie dat met bv cardio dan?
Alleen deze schoenen mee met squaten en de rest gewoon met runners etc?
Of alles op deze schoen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

deze zijn fijn met squaten

Bedankt voor jullie reacties.

Eddine: is er een bepaald merk/type worstelschoenen waar je goeie ervaringen mee hebt? Ik zoek inderdaad platte zool.

Goed topic. Zijn er nog meer alternatieven of ervaringen ? Veel links werken niet meer...

Normaal BOR, Squat en DL ik op sokken maar kreeg laatst te horen dat dat niet gewenst is door de baas vanwege 'mogelijke' ongelukken.

Laatst bewerkt:
ik draag er geen schoenen voor. ik doe het thuis in mijn kamer. weet niet of dat minder goed is.

Adistar weightlifting shoes!
41Z%2BpTE1b%2BL.jpg

Net of je voeten in het beton zijn gegoten, hierdoor kan ik meer gewicht verplaatsen.

Dit is de beste squat schoen ooit. Ik had vrijwel altijd problemen met squat-techniek, helde voorover onderin, allerlei gekloot waardoor de aandacht daarnaar verschoof ipv dat ik me echt kon concentreren op het gewicht. In deze schoenen squatte ik vrijwel onmiddelijk volledig rechtopzittend ass to the grass.

Terug
Naar boven