uncLez
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 47
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mjah, weet niet of je het nog een beginnersfout mag noemen als je hem meer dan 5 jaar volgehouden hebt
De oh zo bekende Rampzalige Voeding.

Wat een anorexia patient in haar cut at, at ik in mijn bulk.![]()

2) Slechte sportschool waar ze te weinig materiaal hadden en waar ik Celine Dion luisterde tijdens het bankdrukken
Ik zat vrijdag potverdomme naar Jantje ****ing Smit te luisteren tijdens db drukken![]()
dat je k*t muziek tijdens het trainen hebt is ebst normaal geloof ik haha, het is een best "hardcore" sportschooltje waar ik kom maar de muziek is gewoon k*t haha, soms ook radio belgie terwijl we in brabant wonen!
ik heb geen last van die muziek, als ik aan het trainen ben sluit ik mezelf af van de wereld en is het tussen mij en het gewicht.

-ALLES eten in de bulk "want ecto's worden toch nooit vet"
)
)
)
En wat doe je nu dan dat beter is
*BUMP* (moet dit monstertopic even nieuw leven inblazen)
- Rug trainen...? Wat valt dáár aan te trainen dan?![]()
- Benen trainen...? Ik voetbal best vaak!![]()
- Binnen een maand de "wondermiddeltjes" crea en HMB aangeschaft...(voeding?)
- Healthcentre uitgekozen als homegym (shakes waren niet toegestaan!)
- Van tevoren even "opwarmen" op de loopband (alsof mijn leven er vanaf hing tekeer gaan...en dan moest ik nog beginnen met de Technogym apparaatjes...)
Gouden tijden waren dat!![]()
Chips meenemen naar de gym omdat het voor goede carbs erna zorgte![]()

! En qua training wel de standaard fouten. Teveel gewicht met bankdrukken bijv omdat je nog niet weet wat je precies aankan en dat dan de stang op je borst blijft liggen en je hem er via je buik af moet rollen omdat er niemand anders is.
, slechte voeding. maar ik denk dat iedereen die net begint nog nooit van een voedinsschema heeft gehoord.
uiteindelijk ben ik er zelf wel achter gekomen hoe ik het liefst train en wat voor mij werkt